Compania ofera servicii de relatii publice, direct marketing, organizare de evenimente si creatie publicitara, insa segmentele care aduc cele mai mari venituri agentiei sunt serviciile de PR si cele de marketing direct.

“Bugetele de marketing, micsorate considerabil, au acum ca unic obiectiv cresterea vanzarilor. Si pentru ca trebuie sa se vada pe loc rezultatele, pentru ca altfel se taie bugetul, se apeleaza la promotii si actiuni cu mesaj preponderent pragmatic. Chiar si brandurile premium au renuntat la povestea din jurul produselor si le-au pus o eticheta uriasa. Vezi procente si lei/euro pe toate vizualurile de campanie. De parca alte beneficii de ordin <<material>> nu ar mai exista...Asa ca bietul consumator, acelasi pentru toate produsele si serviciile promovate, e impins sa ia deciziile strict financiar si aproape deloc emotional. Si apoi stam si ne miram ca reactioneaza „la raft” si nu mai este loial brandului. Un paradox pe care toti specialistii in comunicare il sustin, din pacate. Strategii din agentiile de publicitate trebuie sa adopte o pozitie mai ferma, consiliind clientul si nu doar executandu-i ordinele”, afirma Petrovan.

Printre clientii More Than Pub se numara Adama, ARPAC (Asociatia Romana a Producatorilor de hrana pentru Animale de Companie), ATU (Asociatia pentru Tranzitie Urbana), Bayer AG, Canon, Crescendo, DB Schenker Romtrans, Deichmann, FinExpert, Groupe SEB (Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups), Mercedes (Mercedes, Jeep, Chrysler, Dodge, Smart, Vito, Viano, Atego, Mitsubishi Fuso Canter, Sprinter), Noerr, Sage France si Takko.

Trebuie sa muncim mai mult si mai eficient

Compania a castigat de la inceputul anului clientii Crescendo (furnizor de solutii informatice) si Sage France (producator de software de business) si mai este in negocieri pentru alti doi clienti.

“Anul acesta vrem sa ne mentinem clientii curenti si sa atragem altii noi. Dar si sa consolidam proiectul BookLand (n.red. targ de carte), dependent pentru al 3-lea an de sustinerea financiara a agentiei. Odata cu maturizarea acestui proiect, fortele agentiei se vor concentra si mai mult pe clientii de publicitate si nevoile lor”, mai spune Mihaela Petrovan.

Citeste si:

Ea estimeaza pentru acest an afaceri de 0,4 milioane de euro, in crestere cu circa 30.000 de euro fata de anul trecut. Compania are 15 angajati, iar profitul net este anual in jurul a 10% din cifra de afaceri.

"O sa tot regretam anii 2000-2008 si o sa tot speram ca ne vom intoarce acolo. Insa, asa cum spunea cineva <<Optimismul e arma prostului>>. La fel pot sa spun despre forecast cifra afaceri si orice alte pronosticuri de acest gen: orice business depinde acum de atat de multi factori, incat e mai mult decat o loterie sa te hazardezi in previziuni de acest gen. Un singur lucru ramane cert: trebuie sa muncim mai mult si mai eficient pentru o cifra de afaceri poate cel mult egala cu cea din ultimul an. Asta pot sa spun pentru 2013”, afirma fondatoarea More Than Pub.

Piata locala de relatii publice este evaluate circa 25-30 de milioane de euro, iar cei mai mari jucatori in domeniu sunt McCann PR, Nicola Porter Novelli, Graffiti Public Relations, DC Communication si GMP PR.