Gavrila (foto stanga) a mai fost managing director al agentiei de publicitate Lowe&Partners, intre 2002 si 2006.

“Inainte de orice, cred ca este important sa spunem de ce Daniel “devine” si nu “preia” functia de managing director la Papaya. Pentru simplul motiv ca aceasta functie nu exista inainte de venirea lui. Daniel nu inlocuieste pe nimeni si nu preia niste indatoriri de la cineva din Papaya. Practic, agentia va intra intr-o noua dimensiune, la fix 7 ani de la prima campanie semnata. Impreuna vom incerca sa cream un nou tip de agentie, un mod de a face lucrurile care sa nu poata fi incadrat usor intr-o categorie existenta in acest moment in industrie”, spune Robert Tiderle (foto dreapta), fondatorul si cel care pana acum a fost la conducerea Papaya Advertising.

Astfel, Robert Tiderle devine noul director de creatie al agentiei.

"Papaya lui Robert este, cred, ultima agentie idealista din Romania. Are candoare, putere si incredere in propriile forte. Are oameni care tin unii la altii si care nu vin la un biet serviciu. Papaya are principii si crede in cauze. Crede in constructii pe termen lung si stie cum sa spuna o poveste. Papaya nu crede in ipocrizie ca mijloc de comunicare si nici in mediocritate ca metoda de a prospera. Sunt incantat” afirma Daniel Gavrila, noul director general al Papaya Advertising.

Agentia a fost lansata in 2002, compania fiind detinuta de catre Robert Lucian Tiderle (40 de ani), cu 75% dintre actiuni si Mihai Helmuth Tiderle (38 de ani).

Citeste si:

Compania are 15 angajati si clienti precum Cosmote, CEC Bank, Alexandrion Grup, Orkla Foods si Fabryo Corporation.

Papaya Advertising a inregistrat o cifra de afaceri de circa 3,38 milioane de euro si un profit net de aproape 72.000 de euro, conform Ministerului de Finante.

Printre cele mai mari agentii independente de pe piata locala se numara GMP Advertising, Next Advertising, Mercury 360, GAV, Papaya Advertising, Friends Advertising, Propaganda,

Sursa foto: Papaya Advertising