Divizia BTL a Mediapro Pictures, infiintata anul acesta, are din aceasta saptamina o identitate proprie. L!VE este numele sub care specialistii in evenimente ai grupului PRO vor continua sa isi ofere serviciile pe piata autohtona de publicitate neconventionala. Marca a fost aleasa dintr-o lista de aproximativ 30 de variante rezultate dupa brainstorming, iar propunerea i-a apartinut lui Andrei Boncea.

“Sintem convinsi ca L!VE este o titulatura care ne reprezinta intrutotul. Alegerea a fost una fireasca si nu am luat in calcul doar faptul ca facem parte dintr-un grup in care “directul” este o tehnica uzuala de televiziune si radio. L!VE reprezinta in primul rind spiritul echipei pe care am creat-o, maniera in care tratam fiecare proiect incepind de la brief si pina la cercetarea de evaluare post-event, circuitul fluent de comunicare in atit in interiorul grupului, cit si cu clientii sau cu furnizorii externi. Avem toate motivele sa consideram ca aceste valori vor reusi sa construiasca un brand puternic in jurul acestei marci care pur si simplu suna bine”, declara Otilia Dumitrut, directorul L!VE.

L!VE a avut deja parte de “botezul” primei aparitii in public, cu ocazia evenimentului dedicat implinirii a 400 de episoade ale serialului “La Bloc”, produs de Mediapro Pictures si difuzat pe Pro TV.

Pina in acest an doar producator al evenimentelor realizate de grupul PRO pentru propriile marci, L!VE si-a extins aria de interes catre piata agentiilor si a clientilor directi. In portofoliul sau exista deja mai multe proiecte realizate pentru COSMOTE, P&G, Ministerul Turismului, URBB, Colgate Palmolive, ING Bank, Porsche Leasing Romania, Bosch, Avon, BRD, Alpha Bank, AIG Life.