Prin aceasta achizitie, Burda Romania, o companie care detine brand-uri precum Practic in bucatarie – cea mai bine vanduta revista din tara –, Casa Lux, Ioana, Gradina mea de vis isi adauga la portofoliu nume precum Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor si Sport si National Geographic.

Astfel, compania devine unul dintre cei mai importanti publisheri de reviste, ajungand la peste o treime din publicul tinta feminin din zonele urbane din Romania.

„Am mostenit brand-uri puternice si trainice in Romania. Vom crea o companie media moderna, care va fi bine pozitionata in exploatarea tuturor oportunitatilor de pe piata de publicatii si media on-line in Romania, in anii ce vor urma”., Fabrizio D’Angelo, afirma CEO Burda International.

Citeste si:

Tranzactia a fost notificata Consiliului Concurentei si va putea fi implementata doar ulterior emiterii unei decizii de autorizare.

Burda International GmbH este activa pe 17 piete, publica in prezent peste 230 de reviste. Compania are peste 2.400 de angajati.