Revista Biz este revista de afaceri cu cele mai mari incasari din publicitate din Romania potrivit datelor furnizate de Alfa Cont. In acelasi top, saptamanalul Business Review este publicatia de afaceri editata in limba engleza cu cele mai mari incasari din publicitate din Romania. Biz se mai afla pe locul 1 si in topul vanzarilor online de abonamente pentru reviste romanesti afisat de site-ul Messagerie Micul Paris ntre publicatiile de limba romana.

Potrivit monitorizarilor realizate de Alfa Cont in 2004, revista Biz a atras investitii in publicitate de 1.639.800,00 Euro (brut). Conform aceleiasi surse, Biz se claseaza pe locul 17 dintr-un total de 177 de tilturi, ca venituri realizate din vanzari de spatiu publicitar. Saptamanalul Business Review a atras investitii in publicitate de 1.675.075 Euro (brut), clasandu-se pe locul 16 dintr-un total de 177 de tilturi, ca venituri realizate din vanzari de spatiu publicitar. Business Review editeaza la fiecare numar suplimentul Estates&Construction Market, care a atras in 2004 investitii in publicitate de 275, 580 Euro (brut).

Alfa Cont este cea mai importanta agentie de monitorizare a publicitatii in mass-media din Romania.

MMP distribuie presa internationala in toata tara, cu ajutorul retelei sale de vanzare: Carrefour, supermarket-uri (Mega Image, La Fourmi, Nic, etc.), statii de benzina (Agip, Shell), dar si in aeroporturi, in hoteluri, librarii, si in numeroase puncte de vanzare in Bucuresti si in provincie. Topul MMP este disponibil la: http://www.mmp.ro/catalog/default.php?cPath=92

Revista Biz este editata bilunar de Business Media Group (BMG). Revista are un continut amplu despre afaceri, finante, marketing, management, tehnologie, antreprenoriat si strategie. Revista a implinit de curand 5 ani de aparitie pe piata romaneasc si 100 de editii.

Business Review, editat saptamanal de Business Media Group (BMG) este prima publicatie de afaceri in limba engleza aparuta in Romania. Business Review include in fiecare saptamana sectiuni speciale dedicate celor mai importante domenii economice, cum sunt Banci & Finante, IT & Telecom, Media & Marketing si o sectiune speciala pentru Imobiliare si Constructii.

***
BMG este un grup independent de media fondat n 1995 cu misiunea de a furniza informatii obiective si un loc de discutii privind mediul de afaceri din Romania. BMG are doua divizii de publicatii: Business Publishing (ce cuprinde saptamanalul Business Review, revista de afaceri BIZ si cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook) si Lifestyle Publishing (ce include Class - revista de lifestyle masculin, Stuff licenta revistei internationale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia singura revista de cinema din Romania si F1 Racing licena celei mai bine vndute reviste de Formula 1 din lume).

Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »