Primele trei locuri in topul celor mai vandute reviste glossy sunt ocupate de titlurile Grupului Ringier Romania in urmatoarea ordine: ELLE, Avantaje si Unica.

In Trimestrul IV 2014, volumul tirajului vandut de cele sase reviste glossy din portofoliul Ringier a insumat in jur de 163.000 de exemplare (70%), in timp ce principalul competitor, Burda, cu un portofoliu de cinci publicatii, a vandut un total de aproximativ 71.000 de bucati (30%). Mediafax Group, cel de-al treilea jucator in acest segment, cu doua titluri glossy in portofoliu, nu are publicate declaratiile de difuzare din motive administrative.

Primele trei locuri in topul celor mai vandute reviste glossy sunt ocupate exclusiv de trei titluri din portofoliul Grupului Ringier Romania, in urmatoarea ordine: ELLE, Avantaje si Unica. Revista ELLE este cea mai vanduta revista glossy din Romania. In perioada octombrie – decembrie 2014 a vandut peste 36.000 de exemplare, inregistrand si o crestere de 5% fata de trimestrul anterior al aceluiasi an.

In aceeasi perioada, Avantaje s-a clasat pe locul II in topul vanzarilor, insumand peste 33.000 de exemplare, un volum de vanzari dublu fata de principalul sau concurent, revista Femeia.

Revista Unica a vandut peste 28.000 de exemplare, dublu fata de Beau Monde si triplu fata de Marie Claire. Grupul Ringier Romania este cel mai important jucator in segmentul revistelor glossy pentru femei, cu un portofoliu format din sase publicatii: ELLE, Avantaje, Psychologies, Glamour, Viva! si Unica, dintre care primele cinci sunt titluri internationale.

Grupul Ringier este o companie media multinationala. Fondat in 1833, Grupul Ringier are investitii importante in print, statii de radio si productii de televiziune. Din portofoliul sau fac parte, de asemenea, numeroase platforme web si de telefonie mobila, precum si tipografii. Ringier este o companie elvetiana de familie cu sediul la Zürich.

Sursa foto: Reviste, Shutterstock