Zapp a anuntat castigarea a trei premii in cadrul celei de-a doua editii romanesti a festivalului de publicitate EFFIE Award. Campaniile "Grupuri" si "Cel mai rapid Internet mobil" au castigat fiecare cate un premiu Gold EFFIE, iar campania "Cost Control" a castigat un premiu Silver EFFIE. Plecand de la premisa ca publicitatea trebuie sa vanda, premiile EFFIE se acorda pentru eficienta campaniilor de comunicare.

Campaniile inscrise in concurs sunt evaluate in primul rand in functie de obiectivele stabilite si de rezultatele campaniei si in al doilea rand in functie de creatia publicitara. Obtinerea celor trei premii dovedeste atat valoarea serviciilor Zapp, cat si faptul ca acestea sunt foarte apreciate de catre consumatori.

La categoria "Telecomunicatii", pentru Zapp au fost inscrise in concurs trei campanii, doua de catre agentia Gavrila&Asociatii ("Cost Control" pentru accesul la Internet de la Zapp si "Grupuri" pentru abonamentul Zapp Share Free) si una de catre Ogilvy&Mather ("Cel mai rapid Internet mobil" pentru accesul la Internet de la Zapp). Dintre toate campaniile inscrise de competitori la categoria "Telecomunicatii", cele trei de la Zapp au fost singurele selectate pentru etapa finala de jurizare si, implicit, singurele care au concurat pentru premii. La prima editie a premiilor, in 2004, Zapp a castigat Gold EFFIE cu campania "Gil Dobrica", realizata pentru serviciul Upgrade International.