Publicitatea online a depasit-o pe cea la radio in Marea Britanie si a fost cu 60% mai activa in 2004 decat in anul anterior, potrivit studiului efectuat de Interactive Advertising Bureau (IAB).

Cheltuielile pentru publicitate online in 2004 au insumat 653,3 milioane de lire sterline, potrivit IAB.

Anunturile publicitare online au reprezentat 3,9% din totalul cheltuielilor pentru publicitate in Marea Britanie, fata de 2,6% in 2003, si deasupra cheltuielilor pentru publicitate radio (3,8%).

"In prezent asistam la o transformare importanta a culturii advertisingului, care se pliaza la cerintele consumatorului nou, inconjurat de lumea virtuala", a declarat directorul executiv IAB, Guy Phillipson.

Grupurile britanice de media-planning se asteapta ca publicitatea online sa depaseasca orice alt mijloc de publicitate conventionala in viitorul apropiat, pe masura ce tot mai multi consumatori au acces la retele broadband de internet, iar marile companii isi insusesc noul instrument online pentru a-si promova produsele sau serviciile.

Datele obtinute de IAB au fost sistematizate de PricewaterhouseCoopers.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri