Publicitatea online a depasit-o pe cea la radio in Marea Britanie si a fost cu 60% mai activa in 2004 decat in anul anterior, potrivit studiului efectuat de Interactive Advertising Bureau (IAB).

Cheltuielile pentru publicitate online in 2004 au insumat 653,3 milioane de lire sterline, potrivit IAB.

Anunturile publicitare online au reprezentat 3,9% din totalul cheltuielilor pentru publicitate in Marea Britanie, fata de 2,6% in 2003, si deasupra cheltuielilor pentru publicitate radio (3,8%).

Citeste si:

"In prezent asistam la o transformare importanta a culturii advertisingului, care se pliaza la cerintele consumatorului nou, inconjurat de lumea virtuala", a declarat directorul executiv IAB, Guy Phillipson.

Grupurile britanice de media-planning se asteapta ca publicitatea online sa depaseasca orice alt mijloc de publicitate conventionala in viitorul apropiat, pe masura ce tot mai multi consumatori au acces la retele broadband de internet, iar marile companii isi insusesc noul instrument online pentru a-si promova produsele sau serviciile.

Datele obtinute de IAB au fost sistematizate de PricewaterhouseCoopers.