Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) a anuntat lansarea campaniei de publicitate "Everything but the Idea", menita a intari legatura cu comunitea specialistilor creativi si sa determine cerere pentru Adobe® Creative Suite 2. Campania de publicitate – care urmareste sa creeze o conexiune mai puternica cu artistii grafici, designerii si alti specialisti creativi – a fost realizata de catre firma de publicitate Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco. Campania reprezinta un efort de marketing al Adobe care include publicitate, direct marketing, relatii publice si evenimente speciale cum a fost Ideas Conference tinuta in New York pe 4 aprilie.

Creata pornind de la succesul campaniei din 2003 "Design Therapy" a Adobe, noua campanie exprima pasiunea Adobe pentru idei si demonstreaza intelegerea procesului creativ de catre companie. Campania pozitioneaza noul Adobe Creative Suite 2 ca un software esential, integrat si upgradat, necesar pentru transformarea ideilor in realitate.
Imaginile folosite in campanie surprind designerii, fotografii si alti specialisti intr-un moment precis cand sunt pe cale sa aiba o idee mareata, deseori lucrand noaptea tarziu.

"Demonstram compasiunea Adobe pentru lucrul prin care profesionistii creativi trec in fiecare zi: lupta constanta de a crea idei noi" a declarat Melissa Dyrdahl, senior vice president of corporate marketing and communications la Adobe.

Campania consta in 3 ad-uri care vor aparea in publicatiile lider, incluzand Archive, CMYK, Communication Arts, Eye, HOW, ID, Print si Step Inside Design, precum si in alte medii. Campania outdoor se va desfasura on New York pe diverse suporturi cum sunt chioscurile de ziare s.a.

Campania va avea de asemenea si o parte online pe site-uri cum sunt Adcritic.com, CommArts.com si Newstoday.com.

"Ca si audienta noastra, noi traim, mancam, dormim si respiram ceea ce profesionistii creativi fac in mod normal, ceea ce ne-a permis sa aducem umor si o privire din interior in cadrul campaniei," a spus Rich Silverstein, creative director and co-chairman of Goodby, Silverstein & Partners.

Adobe Creative Suite 2

Adobe Creative Suite 2 Premium Edition integreaza noi versiuni complete de software de design indispensabil — Adobe Photoshop® CS2, Adobe InDesign® CS2, Adobe Illustrator® CS2 si Adobe GoLive® CS2 — cu noul Version Cue® CS2. Recent lansatul Adobe Acrobat® 7.0 Professional este de asemenea inclus ca o aplicatie-cheie in aceasta lansare de software. O componenta noua si radicala a Adobe Creative Suite, Adobe Bridge, actioneaza ca un hub pentru productivitate, creare de imagini si creativitate.

Despre Adobe Systems Incorporated

Adobe este providerul lider de solutii software pentru crearea, gestionarea si furnizarea de continut digital de mare impact.

Despre Grupul Romsym

Romsym Data este distribuitor autorizat si centru de instruire autorizat pentru Adobe in Romania.

Romsym Data este prima companie romaneasca certificata conform standardelor internationale BS 7799-2:2002 pentru implementarea si mentinerea sistemului propriu de management al securitatii informatiilor, certificare acordata de catre Societatea Romana pentru Asigurarea Calitatii (SRAC) si IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii IT din Romania, oferind tehnologie de ultima ora, produsa de lideri mondiali in: - solutii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul retelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP si web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare si soft stiintific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat si solutii de la LxPN).

De asemenea, Romsym Data ofera consultanta si training in domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din Romania - centrul ITtraining, predate de specialisti cu inalta calificare, certificati international.

Dintre clientii Romsym Data mentionam Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Romaneasca, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken