Cea mai eficienta bere din 2004 - Tuborg Royal Export, castigatoarea Argintului la Effie Awards 2005, categoria bauturi alcoolice, revine incepand din 8 aprilie cu o noua campanie de print semnata de Graffiti BBDO.

„Sloganul deja consacrat «Arata ce poti» capata noi valente in campania de print 2005: este mai agresiv, mai cosmopolit, mai subtil si mai «incorect politic» in sensul bun al cuvantului. Si asta pentru ca cele 6 (deocamdata) machete de presa si-au propus sa evidentieze foarte clar diferenta dintre lumea Tuborg Royal Export (TREx) si lumea «celorlalti». Sub imaginea aparent inofensiva a unei reclame comparative se ascunde o declaratie de independenta si inteligenta“ explica Bogdan Mirica, Group Creative Director Graffiti BBDO.
Campania se desfasoara in presa scrisa, in principal reviste al caror public-tinta se inscrie in profilul consumatorului de Tuborg Royal Export: barbati cu varste intre 28 si 39 de ani, independenti, inteligenti, puternici, cu incredere in fortele proprii, lideri in grupul lor de prieteni.

Echipa care a contribuit la realizarea noii campanii a fost formata din:
• URBB - Tuborg Romania: Catalin Ignat - Marketing Director, Razvan Mircea - Tuborg Brand Manager.
• Graffiti BBDO: Bogdan Mirica - Group Creative Director, Roxana Panaitescu - Copywriter, Radu Zaharescu - Art Director, Anca Iulia Calin - Senior Strategic Planner, Catalina Cernica - Client Service Director.

Tuborg Royal Export a obtinut Silver Award la Effie 2005, fiind berea cu cea mai inalta distinctie in categorie. Campania premiata a fost cea de lansare, intitulata „Senzatia puterii“, incluzand TV, presa scrisa si PR. Strategia campaniei a pornit de la caracteristicile produsului - bere tare cu gust special - care au conturat pozitionarea Tuborg Royal Export: impact puternic si consumatori nonconformisti. Analiza targetului a adaugat acestei pozitionari valori ca autenticitate, putere, umor si inteligenta.

Marca internationala Tuborg Royal Export face parte din portofoliul de marci premium under licence ale companiei United Romanian Breweries si este o bere speciala, cu o concentratie de alcool de 7.2%.

Lansarea Tuborg Royal Export a avut doua obiective strategice importante, ambele atinse in decursul anului trecut. Primul obiectiv a urmarit intarirea pozitiei brandului Tuborg in segmentul premium under licence, segment in care este lider. Cel de-al doilea obiectiv strategic a constat in obtinerea primei pozitii in segmentul berilor speciale, pe care de altfel l-a evidentiat, crescandu-i valoarea si relevanta.