Publicis Romania este agentia care deruleaza in perioada aprilie – iunie campania de promovare pentru British Airways, “Londra se vede mult mai aproape”.

Componenta clasica a campaniei cuprinde panouri outdoor, transit media si web-site-uri. De asemenea, campania cuprinde si o promotie de sampling care vrea sa transmita o nota in plus de originalitate si specific englezesc. Astfel, pe parcursul a 2 saptamani, o echipa de promoteri costumati in personaje tipic londoneze – un Gardian si un Polistist, vor vizita 10 centre de afaceri din Bucuresti si vor imparti flyere cu informatii complete despre oferta de curse British Airways. Acest tip de POSM “viu” intareste titlul campaniei fiind creat pentru a atrage atentia prin modul unic de exprimare a ofertei comerciale.

Din partea British Airways, au participat la realizarea campaniei Corina Enciu – Country Commercial Manager si Alina Ceochina – Marketing Executive. Din echipa Publicis Romania care a dezvoltat campania fac parte Radu Luca – Group Account Director, Catalin Albu – Account Manager, Iulian Fecioru – Copywriter, Bogdan Patriche – Art Director. Din echipa Optimedia Romania, au participat Vicentiu Neacsu – senior media planner si Marius Tocu – media planner.

Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din Romania care a fost infiintata in 1995 si detine in portofoliu clienti precum: Renault, SAB Miller, HP, L’Oreal, Wienerberger, Vel Pitar, Ulker, Podravka, Domeniile Tohani, Whirpool, Groupe Seb, Germanos, Banca Romaneasca, British Airways, Holcim, Garnier, OMV etc.