Incepand cu luna martie, destinatiile preferate ale romanilor, de la Ocna Sugatag pana la Baleare sau Insula Pastelui, au inceput sa piarda teren in fata unui oras care primeste an de an din ce in ce mai multi vizitatori. Este vorba de CERF, un oras al viitorului in care prezentul este mult mai simplu. Atractiile turistice ale CERF-ului, pe lung: Computers and Electronics Romanian Fair, au fost prezentate pe larg intr-o campanie integrata de comunicare realizata de Cohn&Jansen.

“CERF este un eveniment de referinta pe piata de IT&C din Romania, iar noi credem ca poate deveni si un brand de referinta. O viata mai simpla si mai relaxata, asemeni unei vacante, este ceea ce promite chiar acum orasul viitorului. Am dorit sa comunicam intr-o maniera cat mai clara cateva dintre motivele pentru care merita sa te muti intr-un oras cum e CERF, unde nimeni n-o sa-ti ceara viza de flotant...”, povesteste Catalin Rusu, ghid-copywriter-ul campaniei.

Organizatorul Expotek si agentia “de turism” Cohn&Jansen ii anunta pe turistii interesati de o astfel de calatorie sa-si ia haine de schimb pentru cel putin cinci zile (20-24 aprilie) si sa nu lase bagajele nesupravegheate pana la intrarea in orasul CERF (Centrul Expozitional Romexpo).

Din echipa de proiect a facut parte Sorina Muresan – Director General si Dan Voicu – Director Executiv de la Expotek, iar de la Cohn&Jansen: Cristina Jansen – Ghid&Client Service Director, Anca Uscatescu – Ghid&DTP Layouter, Luiza Olaru – Ghid&Account Executive, Andrei Cohn – Ghid&Creative Director, Emilian Olaru – Ghid&Art Director si Catalin Rusu Ghid&Copywriter.