Odyssey tine la relatiile de lunga durata. De mai bine de un an, ABN AMRO si Odyssey au crescut impreuna, acesta fiind anul in care comunicarea porneste de la o relatie sudata si stabila.

Daca acum un an ABN AMRO Bank isi incepea comunicarea in piata de retail, la scurt timp banca si-a ocupat o pozitie clara si diferentiatoare in mintea consumatorilor din Romania. ABN AMRO Bank inseamna servicii si produse bancare europene. Pe parcurs, aceasta pozitie a fost mentinuta prin lansarea unor servicii si produse care au anticipat nevoile bancare ale romanilor cu un venit peste medie, cu dorinta fireasca de management inovator al resurselor lor financiare si in cautarea unei banci care sa li se potriveasca.

Anul acesta, ABN AMRO Bank isi mentine pozitia fata de piata si fata de consumator printr-un produs bancar inovator in categoria creditelor. Pe langa suma onorabila pe care o ofera, ABN AMRO Bank a gasit solutia fata de cei care nu au timp sa piarda vremea cu drumuri inutile la banca.
Astfel clientul suna, stabileste intalnirea iar reprezentatul bancii se duce la client. Pur si simplu in functie de timpul clientului.

Adaptarea produselor bancare pe nevoile pragmatice ale clientilor face parte din cultura interioara de business a ABN AMRO Bank, o banca europeana, moderna si flexibila.

Echipa Odyssey a comunicat acest serviciu prin conceptul "Drumurile la banca te obosesc. Cheama-ne pe noi la tine!" in print, OOH, radio, web si prin direct mailing.