“Nu promovam sex, cuvinte urate, sange sau violenta”, a precizat Nikos Konstantinidis, investitorul in acest proiect. Euro Channel isi propune sa ofere telespectatorului roman o grila de programe inedita, axata pe procesul de post–integrare a Romaniei in Uniunea Europeana. Toate formatele de emisiune sunt productii proprii.

Echipa are deocamdata 40 de persoane, urmand ca dupa minim trei luni, cand va fi aprobata cea de-a doua grila de programe, sa apara pe post si vedete autohtone, dar si tineri jurnalisti care vor fi ajutati sa se afirme. Initiativa economica apartine investitorului Nikos Konstantinidis, care in paralel cu postul de televiziune are dezvoltate si alte afaceri, de unde imprumuta capital. Intregul set de emisiuni va fi difuzat la nivel national numai prin intermediul televiziunii digitale Dolce.

Proiectul implica si mari riscuri, riscuri asumate, dupa cum zic reprezentantii Euro Channel. Si asta mai ales pentru ca peste cateva luni, datorita noii grile de programe, postul TV se va rebrandui si se va alinia celorlalte posturi TV, mai mult sau mai putin comerciale. Targetul noului post de televiziune se incadreaza intre 16-65 ani, iar sloganul, “Europa la tine acasa”.

Citeste si:

Euro Channel nu va avea deocamdata un buletin informativ cu stiri interne, acestea fiind inlocuite de cele externe, informatii prelucrate in colaborare cu Reuters. Dintre emisiunile din actuala grila de programe fac parte Info Europa, Euro Parlament, Euro Zapping, Europa Azi, Ghid European, Univers Europa, Accente culturale, Tehnologica, Expo Time si Euro Music.

Lansarea Euro Channel va avea loc in Sala Mare a Ateneului Roman, unde vor concerta artisti consacrati din Romania si Grecia, acompaniati de Orchestra Euro Channel.