Google si operatorul de televiziune prin satelit EchoStar Communications au incheiat un parteneriat prin care vor crea un sistem automat pentru a cumpara, vinde, trimite si masura impactul publicitatii pe TV rulate de EchoStar.
Sistemul le va permite cumparatorilor sa isi targeteze clientii pe grupe geografice sau demografice, ajungandu-se chiar si la audientele foarte mici, de cativa telespectatori. Mike Kelly, vicepresedinte executiv al EchoStar, a declarat ca vor permite companiei Google sa vanda publicitate, de la 2 la 10 minute pe ora. Testarea live a sistemului, care poarta numele de Google TV Ads, este pregatita pentru luna mai a acestui an.

Caval Desai, director de management al Google TV Ads, a precizat ca noul serviciu va permite operatorilor din retea si cumparatorilor de publicitate sa gaseasca audiente TV mult mai bine fragmentate.

"Este un potential extraordinar si un indicator al modului cum Google planuieste sa foloseasca afacerea cu publicitate online, in valoare de 16 miliarde dolari, pentru a cuceri televiziunea, potrivit News.com. Miza cea mare este business-ul de 70 miliarde dolari investiti in publicitatea televizata, pana acum cel mai mare loc in care brandurile corporatiste cheltuiesc bugete imense de marketing.

Inovatia Google pe partea de advertising online a fost rata de click pe reclame, mai precis, care a fost reclama cu cele mai multe click-uri, nu doar vizualizari. Astfel Google, a carui sistem pay-per-click a transformat publicitatea online intr-un mediu foarte eficace, va aduce acelasi sistem de masurabilitate in medii precum TV, radio sau print.

Analistii sunt insa de parere ca Google poate intalni rezistenta unor operatori mari de cablu precum Comcast, Time Warner Cable Inc. sau Cox Communications. De asemenea, ar trebui sa faca fata unei companii precum Nielsen Media Research, companie cu activitate de masurare a audientei in SUA.

"Vorbim de fapt de pay-for-performance", a mai precizat Caval Desai, aplicand terminologia comuna pentru piata de publicitate online, dar straina pietei de TV. Odata stabilita pe piata din SUA, compania planuieste sa se extinda la nivel international, insa nu a fost stabilit un moment anume in care se va intampla acest lucru.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri