WPP, al doilea grup de publicitate din lume din punctul de vedere al veniturilor, va cumpara firma de publicitate pe internet 24/7 Real Media pentru suma de 649 de milioane de dolari, iar prin aceasta achizitie compania urmareste sa se extinda pe piata de publicitate online, informeaza NewsIn.

Tranzactia va fi incheiata in al treilea trimestru al anului 2007, potrivit reprezentantilor 24/7 Real Media. WPP estimeaza ca aceasta achizitie va reduce castigurile companiei cu 1% in anii 2007 si 2008.

WPP a mai anuntat ca agentia GroupM, aflata in portofoliul sau, estimeaza ca in 2007 publicitatea online va depasi 33 de miliarde de dolari, ceea ce va insemna peste 8% din bugetul international de publicitate.

Citeste si:

Firma americana 24/7 Real Media, fondata in 1995, este specializata in servicii de marketing si are operatiuni in publicitatea online.

WPP este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume si numara in portofoliu companii precum AGB Nielsen Media Research, si agentiile Mediaedge:cia, GroupM, Ogilvy & Mather Worldwide si Grey Worldwide. in prezent, WPP activeaza in 106 tari si are peste 97.000 de angajati. Grupul numara clienti precum Orange, Vodafone si France Telecom. WPP a anuntat pentru primele trei luni din anul 2007 venituri totale de aproximativ doua miliarde de euro.