campaign va păstra formatul ediţiei din Anglia şi va integra conţinut editorial din ediţia britanică precum şi din revistele internaţionale Marketing şi PRWeek, editate de către acelaşi grup britanic. Revista este dedicată profesioniştilor din publicitate, marketing şi vânzări, relaţii publice şi mass-media, fiind un instrument necesar atât pentru managerii de companii, cât şi pentru profesionişti dintre aceste domenii.

Rachad El Jisr, Publisher BMG şi Project Manager Campaign Romania, a declarat: ”În ultimii ani, BMG – prin evenimentele şi publicaţiile de afaceri – s-a poziţionat ca principalul moderator al comunităţii de marketing şi publicitate. Aducerea Campaign a fost un pas natural, şi dovada angaajmentului nostru pentru standarde editoriale înalte.”

Tim Bulley, Licensing Director Haymarket UK, a delarat “Haymarket a avut succes mereu în licenţierea revistelor de lifestyle în ultimii 7 ani. Mergând mai departe, dorim să exportam şi portofoliul de reviste de afaceri. Campaign este un brand incredibil de puternic şi una dintre licenţele de cel mai înalt profil lansate în ultimul an, iar în Romania şi Orientul Mijlociu (Dubai) sunt primele ediţii sub licenţă.”

„Campaign este de peste 35 de ani cea mai influentă revistă în comunitatea de advertising şi media din Anglia, fiind recunoscută la nivel internaţional ca una dintre cele mai bune surse de informaţii. Campaign şi-a câştigat acest renume printr-o abordare creativă a subiectelor, prin prezentarea unor date vitale pentru industria comunicării, prin dosarele tematice bine documentate şi asocierea cu cele mai respectabile nume în domeniu.” a spus Cristian Manafu, director editorial la BMG al proiectelor Campaign, Biz şi Stuff.

„Ediţia autohtonă va urmări acelaşi concept, iar faptul că va integra şi conţinut şi know-how din revistele PRWeek şi Marketing nu poate reprezenta decât un atu important pentru poziţionarea pe piaţă drept cea mai importantă publicaţie dedicată marketingului şi comunicării din România, încă de la primul număr”, a mai adaugat Cristian Manafu.

„Fiind deja un cititor constant al Campaign, aştept cu nerăbdare ediţia românească. Sper ca revista Campaign să aducă inteligenţa şi farmecul în presa de publicitate românească, dar şi informaţia şi opiniile profesionist prezentate specifice ediţiei engleze. Dacă va fi aşa, le voi citi pe amândouă.” a declarat pentru Business Media Group Adrian Boţan, Creative Director şi Deputy Managing Director la McCann-Erickson.

Tiparită în 10.000 de exemplare şi distribuită în toată ţara, campaign va conţine pe lângă materialele preluate din ediţia internaţională, ştiri şi informaţie de specialitate locale, analize originale, interviuri şi dezbateri cu oamenii care fac ştirile prezentului, precum şi formate inedite de articole pentru a pune în evidenţă cele mai noi tendinţe în domeniu prin intermediul celor mai avizaţi specialişti sau cercetări de piaţă. De asemenea, în fiecare număr cititorii vor întâlni un dosar dedicat uneia dintre disciplinele marketingului şi comunicării.

campaign este editată de Business Media Group (BMG) - grup independent de media fondat în 1995 cu misiunea de a furniza informaţii obiective şi un loc de discuţii privind mediul de afaceri din România.
BMG are doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri BIZ, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (ce include Class - revista de lifestyle masculin, Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia – singura revistă de cinema din România, precum şi F1 Racing – cea mai citită revistă de Formula 1 din lume).