Agentia de publicitate Overspin a fost selectata pentru promovarea brandului. Ea va dezvolta pentru Twinings kitul de comunicare on-trade si off-trade cat si programe de BTL. “Overspin, fostul Spin Promotion, si-a dovedit abilitatea de a intelege si conceptualiza branduri cu istorie de sute de ani, premium sau super-premium si care sunt in topul vanzarilor worldwide, o data cu Chivas Regal, Hilton, Avene etc. Twinings nu vine decat sa completeze acest portofoliu de branduri de elita si ne simtim extrem de onorati de alegerea facuta de GPF de a ne incredinta o istorie in comunicare de 300 de ani”, a declarat Florin Maxim, Managing Director Overspin.

Compania Twinings a fost infiintata in 1706 de catre Thomas Twining. In prezent, la nivel mondial, Twinings este al doilea brand de ceai, cu o cota de piata de 4.2% (sursa Euromonitor). Cu o traditie de peste 300 de ani, Twinings produce astazi peste 198 de tipuri de ceai, dintre care Twinings English Breakfast si Twinings Earl Grey sunt produsele companiei cu cel mai mare succes. Savurat in 115 tari, ceaiul Twinings este renumit pentru calitatea sa deosebita: “Intotdeauna Twinings a avut o filozofie simpla – ne-am dedicat in intregime producerii ceaiurilor de cea mai buna calitate si am avut grija sa le facem accesibile tuturor” , declara Stephen Twining.

Overspin, agentie de publicitate full-service, independenta, a fost infiintata in anul 2002 sub numele de Spin Promotion, agentie de BTL. Rebrandingul a avut loc in luna septembrie a acestui an ca urmare a noii pozitionari a agentiei. Principalele branduri comunicate de Overspin sunt Chivas Regal, Jameson, Ramazzotti, Havana Club, Hilton Athenee Palace, Avene, Elancyl, Polaretti, etc si a realizat campanii pentru : Heineken, Ciuc, Epson, Ricoh, Camera de Comert a Romaniei, Volvo, BBI, Schneider Electric, HAT Samsung si altii.