Noul contract, care se presupune ca va acoperi aproximativ 60 de piete, consolideaza relatia dintre Publicis si gigantul corean in tehnologie. Surioara Starcom, agentia Leo Burnett, se ocupa deja de partea creativa din proiectul global al Samsung.

Atunci cand Leo Burnett a castigat proiectul, in urma cu doi ani, aceasta s-a intamplat tot in detrimentul WPP. Leo Burnett i-a inlocuit atunci pe Berlin Cameron United si JWT, ambele parte a grupului WPP, care lucrau pentru Samsung de mai putin de un an.

Pana acum, Starcom nu a putut sa participe la pitch-urile organizate de Samsung, deoarece lucra pentru Sony pe mai multe piete din Asia si se afla astfel intr-un conflict de interese. Cu toate acestea, la inceputul anului Sony a anuntat un pitch regional la care Starcom nu a mai participat, pastrandu-si calea libera spre contul Samsung.

Citeste si:

In noul proiect, Starcom va lucra alaturi de Cheil Communications, o agentie de publicitate cu sediul in Asia, care face pentru Samsung partea de marketing.

Parteneriatul Starcom-Samsung incepe intr-un moment in care gigantul korean lucreaza la imbunatatirea facilitatilor de productie in China si Vietnam, intr-o incercare de a produce cu 25 de milioane mai multe telefoane mobile in 2008, micsorandu-si astfel distanta fata de liderul Nokia