Pe langa facilitatea de rasfoire, utila pentru oricine vrea sa descopere bloguri romanesti interesante, sau doar sa navigheze prin continutul generat de utilizatori, BlogBrowsing le aduce posesorilor de bloguri posibilitatea de a se face cunoscuti prin includerea blogului propriu printre cele rasfoite, precum si de a avea venituri din publicitate.

„Prin BlogBrowsing, toate categoriile de public interesate de bloguri au de castigat: cititorii castiga o facilitate usor de folosit pe care o vor gasi pe din ce in ce mai multe bloguri, si care le va completa experienta citirii blogurilor romanesti, bloggerii vor primi fie cititori, fie bani din publicitate, iar advertiserii vor avea in sfarsit un mediu de expunere considerabil in blogurile din Romania”, a declarat Ionut Oprea, co-fondator Blog Agency:

Pentru a participa, un blogger trebuie sa se inscrie pe www.BlogBrowsing.ro , sa afiseze pe blog butonul retractabil de „rasfoire” al serviciului BlogBrowsing.ro, si sa isi introduca pe BlogBrowsing.ro imaginile pe care vrea sa le afiseze utilizatorilor pentru a-i atrage pe propriul blog. Acestea pot fi imagini deja existente, un printscreen al blogului, sau o imagine creata pe loc prin intermediul editorului disponibil pe BlogBrowsing.ro.

BlogBrowsing.ro isi propune sa atraga in primele luni de activitate majoritatea blogurilor cu audienta din Romania, pentru care va genera venituri din publicitate, folosind un spatiu redus ca dimensiuni si nefolosit pana acum, precum si cateva sute de bloguri romanesti cu audienta restransa, carora le va creste numarul de cititori.

„BlogBrowsing e un serviciu unic in lume, in acest moment, pentru ca l-am gandit special pentru piata din Romania. In cazul in care BlogBrowsing va avea succes in Romania, il vom lansa si international, insa nu in Europa de Vest sau in US/UK, ci in tarile vecine, apropiate ca etapa in dezvoltarea blogurilor. BlogBrowsing este un serviciu creat pentru o piata emergenta, nu pentru una matura”, a declarat Mihai Giulvezan, co-fondator Blog Agency.

Advertiserii vor putea folosi acest vehicul ne-intruziv pentru campanii de impact pe bloguri, care prin BlogBrowsing vor putea atinge o masa critica de vizitatori si de afisari, precum si pentru proiecte neconventionale. Primele venituri din publicitate ale BlogBrowsing.ro sunt estimate pentru primavara lui 2008.

Citeste si:

In plus, BlogBrowsing.ro isi propune o dezvoltare rapida a facilitatilor, pe baza feedback-ului primit de la bloggeri, cititori de bloguri si advertiseri. Acestea isi propun sa faciliteze accesul in sistem al blogurilor, sa diversifice modul de „rasfoire”, si sa optimizeze oportunitatile de publicitate in BlogBrowsing.

Blog Agency (www.blogagency.ro) este prima agentie romaneasca de marketing si comunicare online prin intermediul blogurilor, fondata de Ionut Oprea si Mihai Giulvezan in luna august a acestui an.
Blog Agency este un shop de marketing si comunicare online specializat, atat pe blogvertising, cat si pe crearea de bloguri profesioniste, dupa principii si obiective de marketing, pentru persoane publice, companii sau evenimente.

Blog Agency isi propune sa cultive si sa monetizeze interesul pentru bloguri in Romania, atat ca instrumente de comunicare si marketing, cat si ca un canal media independent si specific.

Ionut Oprea este initiatorul primei campanii de blogvertising din Romania, care a cuprins 40 de bloguri si care a fost achizitionata de marketonline.ro in urma unei licitatii cu aproape 10.000 de euro. Prima campanie de blogvertising din Romania a fost derulata in septembrie 2007 si a crescut cu 60% traficul magazinului marketonline.ro, trafic care a ramas constant, justificand suma investita.

Partenerii Blog Agency pentru implementarea de solutii de marketing online prin intermediul blogurilor sunt agentia de publicitate interactiva MBDragan (mbdragan.com) si agentia de marketing si dezvoltare de business digital Fivemark.