“Sunt o multime de motive pentru care am facut acest pas, insa discutia cu Stefan, Bogdan si Emilian a avut un rol decisiv. Un pic nelamurit de numarul mare de agentii cu directori de creatie «made in Leo Burnett» i-am intrebat daca s-a schimbat ceva in ADN-ul Leo. Raspunsul lor a fost clar: «excelenta creativa ramane porunca biblica de baza Leo Burnett». Am avut intotdeauna o slabiciune pentru cuvintele "excelent" si "creativ" puse impreuna: cand le aud mi se lumineaza ochii si zambesc larg. Numai atat si ar fi fost suficient sa spun «DA». Si sa nu uitam... E totusi vorba de Leo!”, a declarat Co-Creative Directorul Leo Burnett.

Adrian Preda are o experienta de peste 10 ani pe piata de comunicare, atat in Romania, cat si in regiune. In 1999 a avut prima experienta cu o agentie de publicitate multinationala, ocupand functia de Copywriter la Graffiti BBDO. Dupa cum singur recunoaste, din acel moment, a urcat incet dar sigur treptele senioratului, pana cand a devenit directorul de creatie al aceleiasi agentii, in 2004. Dupa 2 ani, a ales sa-si imbogateasca expertiza cu o experienta in afara granitelor tarii, ocupand functia de Chief Creative Director la McCann Erickson Croatia. Acum, se intoarce in tara, la Leo Burnett.

“Predu este un veteran al acestei industrii, un om pe care te poti baza, un director de creatie talentat si inspirant. A crescut multi oameni, a crescut business-uri, a luat premii. Ne bucuram ca vine sa puna umarul si sufletul alaturi de noi si o face cu atata deschidere si entuziasm. Sigur vom face echipa buna, iar experienta lui internationala se va dovedi utila!”, spune Roxana Dumitru, Managing Director la Leo Burnett Group.

Alaturi de Emilian Arsenoaiei, Adrian Preda va gestiona conturi importante din portofoliul agentiei.