“Facem aceasta schimbare deoarece credem ca am ajuns la o maturitate a companiei si o coeziune a echipei care sa ne permita sa sustinem un blog viu, proaspat si interesant. De asemenea, credem ca informatiile si lucrurile interesante peste care dam, vor fi mult mai actuale in aceasta abordare. Prin intermediul blogului ne vom putea cunoaste si vom interactiona mai bine cu cei care sunt interesati de ce facem sau care vor sa discute pe subiectele pe care le propunem”, a declarat Mugur Patrascu, Managing Director al iLeo.

Acest blog isi propune sa devina primul loc unde cei interesati vor putea afla noutati despre companie, oferindu-le prilejul sa stea in contact cu spiritul si oamenii de la iLeo. Blogul va fi actualizat zilnic si va contine informatii despre piata de publicitate in general si de publicitate interactiva in special, comentarii despre campanii proprii sau campanii care ne-au atras atentia, fie ele nationala si internationale. De asemenea, acest blog se va dovedi foarte util pentru cei care vor sa lucreze la iLeo, pentru ca tot aici vom posta si anunturile de job-uri. Fiecare membru al echipei poate scrie din orice domeniu alege, de la personal pana la business, dar accentul va fi totusi pe zona de business. In timp, blogul va avea si invitati speciali care vor putea scrie posturi si vor putea interveni in continutul acestuia.

Din punctul de vedere al executiei, blogul are un format propriu, care nu este sta pe una dintre platformele disponibile pe piata. “Acest fapt ne-a permis sa dam mult mai usor o nota personala blogului si sa reflectam mai bine spiritul si abordarea noastra pe acest mediu. Am ales un tratament si o tehnologie flash care ne permite crearea unei functionalitati si a unei experiente mai bune pentru vizitatori.”, conchide Mugur Patrascu.

Citeste si:

iLeo este o agentie interactiva care ofera servicii complete din zona marketingului digital, parte din grupul Leo Burnett. Compania ofera un produs complet ce porneste de la strategie, creatie, crestere si promovare neconventionala pe aceste medii si dezvolta campanii de comunicare pe medii virtuale sau digitale, avand ca obiectiv principal extinderea mesajului de brand in medii emergente reprezentate de web, telefonia mobila sau contact personalizat.

La un an de la infiintare, iLeo a urcat direct pe podiumul de la Internetics, reusind sa devina a doua agentie de comunicare interactiva din Romania, castigand premiile Campania Anului si Best of Show. Printre clientii iLeo si iLeo Buzz (divizia de media) se numara: Procter & Gamble, InBev Romania, Philip Morris, Aviva, Danone, Puma Fragrances, Autoitalia sau KLM.