"Prin intermediul acestui parteneriat, The Practice va avea acces la cunostintele, resursele si experienta uneia dintre cele mai importante retele globale de comunicare, la instrumentele dezvoltate de aceasta, beneficiind de toate avantajele ce decurg din parteneriatul cu o agentie internationala de consultanta in comunicare", a mai declarat Gabriela Lungu.

"Vom reprezenta exclusiv Publicis Consultants in Romania, vom deservi clientii retelei care vor dori sa beneficieze de serviciile noastre si vom oferi clientilor nostri posibilitatea de a lucra cu Publicis Consultants", a explicat ea.

Managing partenerul agentiei a declarat, pentru NewsIn, ca scopul principal al acestui parteneriat nu este de a atrage clienti. "Scopul principal al acestui parteneriat nu este reprezentat de atragerea de clienti, pentru ca, in acest sens, Romania ofera destul de multe oportunitati, ci faptul ca vom beneficia de know-how-ul retelei si vom avea acces la instrumente noi", a mai spus ea.

De asemenea, Gabriela Lungu a spus ca agentia nu-si va schimba actionariatul, in prezent, The Practice, avandu-i ca parteneri pe Stefan Iordache, Ioana Iordache, Gabriela Lungu si inca patru persoane din grupul Leo Burnett.

Pe de alta parte, Stefan Iordache, managing partner al Leo Burnett, din care face parte si The Practice a spus ca nu este exclusa posibilitatea ca in viitor sa se schimbe actionariatul agentiei. "E posibil sa se schimbe actionariatul. Nu am facut niciun plan pana acum in acest sens", a spus el.

Vicepresedintele, Brand Strategy & International Network la Publicis Consultants Worldwide, Pascal Beucler a declarat ca ales Romania pentru acest parteneriat, intrucat aceasta este una dintre tarile strategice din punct de vedere al pozitiei geografice, al economiei si al dezvoltarii alaturi de Polonia.

Publicis Consultants Worldwide este o retea internationala, specializata in consultanta in comunicare corporativa si strategii de relatii publice care face parte din Publicis, al patrulea cel mai mare grup de comunicare din lume. Reteaua a fost infiintata in anul 1993 si, in prezent, are 46 de agentii si noua parteneri strategici in 24 de tari, inclusiv in Romania.

The Practice este o agentie de PR care face parte din grupul Leo Burnett care mai cuprinde agentiile Leo Burnett & Target, Starcom, iLeo si shop-ul de creatie 23.