“Este o mare oportunitate pentru noi sa lucram pentru un brand de nisa. The Money Channel este un produs care-ti ofera multe satisfactii creative. Si din fericire avem sansa sa lucram cu o echipa de marketing compusa numai din oameni cu idei indraznete”, a declarat Mara Stoenescu, Account Manager Next Advertising.

“Criteriile noastre si motivele pentru care am decis sa colaboram cu Next sunt excelenta intelegere a brand-ului, solida abordare strategica si multa-multa creativitate”, a declarat Miruna Trufin, Brand Manager The Money Channel.

Next Advertising considera ca misiunea sa este cu atat mai grea cu cat campaniile de imagine pentru televiziuni sunt gandite pentru a obtine un mai mare impact vizual, atragerea atentiei asupra unei televiziuni, cresterea notorietatii si consolidarea brandului. Recompensele sunt, insa, multiple, atat pentru agentia care se implica intr-un astfel de proiect cat si pentru cei pe care-i reprezinta.

Din partea Next Advertsing echipa implicata in acest proiect este formata din Luana Bocai – Strategic Planner, Daciana Negoita – Senior Account Executive , Mara Stoenescu – Account Manager, Liviu David- Director de Creatie, Bogdan Muresanu – Senior Copywriter, Mihaela Neatu- Copywriter, Mircea Mocanu – Art Director. Din partea Realitatea-Catavencu Group la realizarea acestui proiect s-au implicat Mihnea Vasiliu - Board Director Realitatea-Catavencu Group, Ovidiu Caprita - Marketing Director Divizia TV Realitatea-Catavencu, Onut Dragomirescu - Managing Director The Money Channel, Miruna Trufin - Brand Manager The Money Channel.

Citeste si:

Realitatea.Catavencu este un grup media care, pe langa Divizia TV alcatuita din Realitatea TV, The Money Channel si Romantica, are o divizie de publishing ale carei publicatii de top sunt Cotidianul si Catavencu; o divizie radio care cuprinde Radio Guerilla si Radio Total; o agentie de stiri, NewsIn si o divizie new media.

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de media, PR, productie, merchandising, BTL, consultanta de marketing si creatie. Din 2001, anul infiintãrii, a functionat in simbioza cu shopul de creaþie Cap, entitatea purtand denumirea sugestivã NextCap. Colaborarea cu agentia Cap continua pe clientii Murfatlar, Biborteni, Salonta, Principal Company, Euroavipo si Flanco, dar din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie.

Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum Farmec Cluj, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Transavia, Western Union, Biofarm/Bixtonim, Cavit, Colebil, SAB Miller/Stejar, Boconcept, Greenpeace.