Google a anuntat ca va lansa o noua tehnologie care va permite editorilor sa incorporeze texte publicitare in cadrul videoclipurilor care ruleaza pe YouTube.
Aceasta lansare a grupului Google marcheaza cea mai proeminenta tentativa de a-si mari veniturile prin vanzarea de spatiu publicitar in videoclipurile de pe Internet de pana acum, potrivit Financial Times.

Au trecut aproape optsprezece luni de cand cei de la Google au achizitionat pentru 1,65 de miliarde de dolari (1,12 miliarde euro) You Tube, cel mai mare site cu videoclipuri.

Potrivit acestui nou sistem integrat, advertiserii vor plati pentru ca mesajele lor sa fie inserate in videoclipurile de pe Internet.

Reclamele video ale Google vor avea una din aceste doua forme – fie vor fi reclame de tip banner, care vor rula deasupra ecranului, fie vor fi reclame “ascunse”, postate in partea superioara a videoclipurilor care sunt proiectate pe site. Reclamele vor fi selectate in functie de mesajul transmis de videoclipuri si de paginile Web pe care acestea apar.

In timp ce multe alte companii au lansat deja o retea de publicitate pentru a valorifica spatiul destinat videoclipurilor de pe siteuri, intrarea pe piata a conceptului lansat de Google ar putea constitui o noua faza de dezvoltare pentru ascensiunea rapida a segmentului online.

Google este cea mai mare si mai cunoscuta companie care administreaza motorul de cautare pe Internet, avand o baza de date de peste opt miliarde de siteuri. Reclamele inserate in videoclipuri vor fi utilizate si de alti parteneri ai serviciilor Google, intre care si retelele video online YuMe si Brightcove.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri