Aceasta lansare a grupului Google marcheaza cea mai proeminenta tentativa de a-si mari veniturile prin vanzarea de spatiu publicitar in videoclipurile de pe Internet de pana acum, potrivit Financial Times.

Au trecut aproape optsprezece luni de cand cei de la Google au achizitionat pentru 1,65 de miliarde de dolari (1,12 miliarde euro) You Tube, cel mai mare site cu videoclipuri.

Potrivit acestui nou sistem integrat, advertiserii vor plati pentru ca mesajele lor sa fie inserate in videoclipurile de pe Internet.

Citeste si:

Reclamele video ale Google vor avea una din aceste doua forme – fie vor fi reclame de tip banner, care vor rula deasupra ecranului, fie vor fi reclame “ascunse”, postate in partea superioara a videoclipurilor care sunt proiectate pe site. Reclamele vor fi selectate in functie de mesajul transmis de videoclipuri si de paginile Web pe care acestea apar.

In timp ce multe alte companii au lansat deja o retea de publicitate pentru a valorifica spatiul destinat videoclipurilor de pe siteuri, intrarea pe piata a conceptului lansat de Google ar putea constitui o noua faza de dezvoltare pentru ascensiunea rapida a segmentului online.

Google este cea mai mare si mai cunoscuta companie care administreaza motorul de cautare pe Internet, avand o baza de date de peste opt miliarde de siteuri. Reclamele inserate in videoclipuri vor fi utilizate si de alti parteneri ai serviciilor Google, intre care si retelele video online YuMe si Brightcove.