Google a fost desemnat cel mai puternic brand corporatist din Marea Britanie, conform ultimei editii a raportului anual Superbrands asupra celor mai tari 500 de branduri din acesta tara, detronand corporatii precum Microsoft, BBC sau Rolls-Royce.
Google a iesit invingatoare intre companiile de top din Marea Britanie, in studiul anual desfasurat de catre cercetatorii de la Superbrands, bazat pe viziunea a 1 500 de profesionalisti, potrivit BBC News.

Microsoft a iesit a doua clasata, fiind urmata de BP si BBC. Topul realizat urmareste brandurile care poseda cea mai buna reputatie in Anglia la ora actuala.

“Primele zece pozitii sunt dominate de companii exclusiv britanice – cum sunt BA si BP – sau de companii care isi au originile in Marea Britanie, cum este GlaxoSmithKline”, a declarat Stephen Cheliotis, presedintele Superbrands Council.

Totodata, acesta a adaugat ca brandurile din top 50 exista de peste nouazeci de ani pe piata, ceea ce demonstreaza “puterea longevitatii si a familiaritatii in afacerile din Marea Britanie”.

Cei de la Google s-au confruntat cu nume importante nu numai in Anglia pentru prima pozitie in top. Impreuna cu Microsoft, BP si BBC, au devansat GlaxoSmithKline, Rolls-Royce, The Financial Times, British Airways, FedEx si Hertz.

Astfel, BBC a cazut trei locuri, Microsoft a fost stationar in comparatie cu anii trecuti, iar British Airways a cazut de pe locul trei pe opt.

Una dintre companiile care au iesit din top 10 este Apple. In sectorul de media, Reuters au fost depasiti de cei de la FT, ocupand locul 13, iar The Economist, 36.

Microsoft Corp, care urmareste sa investeasca masiv in cautarea pe Internet, pentru a concura impotriva Google Inc, a facut o oferta companiei Yahoo, ce a cazut de pe pozitia 79 pe 102 in topul celor de la Superbrands in Marea Britanie.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri