Incepand cu primavara 2008, Ogilvy Group Romania a demarat un proiect amplu dedicat pregatirii tinerilor care aspira sa lucreze intr-unul din departamentele unei agentii de publicitate. Ogilvy Red Camp, aflat la prima sa editie, este un program care se va desfasura pe o perioada 3 luni, si va accepta inscrieri pana in data de 15 aprilie.

In faza de inceput a proiectului studentii sunt incurajati sa trimita CV-ul si o scrisoare de intentie in care sa explice intr-un mod relevant care sunt motivele pentru care doresc sa devina membrii ai unei grup de comunicare.

Dupa evaluarea initiala a candidaturilor, va urma perioada de testare propriu zisa. Testele acestui program sunt concepute astfel incat sa evalueze potentialul candidatilor, nicidecum sa le ceara acestora cunoasterea mecanismelor utilizate in industria de publicitate.

In evaluarea aplicatiilor, se va tine cont de stilul, talentul si inspiratia fiecarui candidat. Se va judeca prospetimea, claritatea si relevanta ideilor creative, se vor evalua tehnicile de prezentare dar mai ales entuziasmul candidatilor si abilitatile lor de relationare intr-o echipa din publicitate.

Citeste si:

La sfarsitul editiei se vor oferi internshipuri celor mai talentati 15 studenti, care in perioada iulie – septembrie 2008 vor participa la Ogilvy Red Camp. In acest mod, tinerii vor avea contact pentru o perioada de 3 luni cu specializarile unui grup de comunicare si vor invata ce inseamna account management, creatie, public relations, media, productie si financiar.

“Prea adesea auzim in industria de publicitate ca absolventii nu se ridica la inaltimea asteptarilor, ca avem nevoie de oameni cu competente de marketing si comunicare dobandite in timpul studiilor. Trebuie sa ne implicam in mod activ in formarea viitorilor profesionisti, sa le asiguram accesul la partea aplicata a procesului educational, altfel vom mai auzi acest lucru mult timp de acum incolo.” - ne declara Monica Bazgan, HR Manager Ogilvy Group.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata 360º - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate.

Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, IBM, precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola, Friesland, Diageo si multe alte companii cu renume. In acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.