Publicitatea online din Marea Britanie inca mai este puternica, detinand cele mai mari valori din Europa, care a avansat cu 30% anul trecut, si urmeaza sa creasca cu 27% in 2008, relateaza eMarketer.

“Turbulentele financiare globale isi pun amprenta, intr-un fel sau altul, in profitul obtinut in publicitate”, declara Karin von Abrams, senior analyst, eMarketer. “Insa publicitatea online din Marea Britanie ar trebui sa pastreze ce ii apartine, si chiar si-ar putea consolida castigurile, clasandu-se deasupra celorlalte media, pe parcursul acestui impas economic”, a adaugat acesta.

Advertiserii online din Anglia au cheltuit, in 2006, 104 euro pentru fiecare din cei 3,5 milioane de utilizatori de Internet din tara, conform estimarilor PricewaterhouseCoopers si IAB Europa, de doua ori mai mult decat in Germania si cu 215% mai mult decat in Franta.

“Odata cu dezvoltarea e-commerce-ului in intreaga Europa, vecinii mai mari ai Marii Britanii construiesc industrii online sofisticate pe pietele locale”, afirma von Abrams, analist in cadrul eMarketer “In cativa ani, Marea Britanie va concura tarile care detin suprematia in functie profitul obtinut din publicitatea online”, a adaugat Abrams.