“In timp ce utilizarea Internetului a continuat sa creasca in acest an, avansul consumului de TV nu a mai continuat, ceea ce poate constitui un avertisment al saturarii de media pentru populatia australiana”, este de parere Tony Marlow, director de cercetare asociat, Nielsen Online.

Cu toate acestea, aproximativ 60% dintre utilizatorii de Internet din Australia au declarat ca, in timp ce erau conectati la Internet, se uitau si la TV, in timp ce 48% dintre cei chestionati ascultau radio-ul, in acelasi timp in care foloseau mediul online.

Cercetarea indica faptul ca barbatii consuma mai multe forme de media decat femeile, cu exceptia citirii cartilor si ascultarii radio-ului pe Internet, barbatii petrec cu 2,5 ore mai mult in mediul online, in comparatie cu femeile si cu 1,5 ore in plus, vizionand un post de televiziune.

Majoritatea utilizatorilor de Internet din Australia acceseaza Internetul de acasa (92% dintre respondenti), in timp ce doar o treime (34%) dintre cei chestionati au declarat ca folosesc Internetul de la locul de munca.

Cele mai populare activitati intreprinse de acestia pe Internet sunt e-mail-ul (98%), serviciile de banking (72%) si informarea cu stiri, relatari sportive sau detalii despre vreme (72%).

Citeste si:

In 2008, ariile in care domeniul online isi va pune amprenta sunt serviciile de instant messaging (IM), acestea crescand cu 12% si rezervarile la calatorii, care vor creste cu 14%.

De asemenea, studiul releva faptul ca reteaua de Internet din Australia atinge, in momentul de fata, maturitatea, 84% din locuinte beneficiind de conexiune la Internet, releva Nielsen.

Cercetatorii se asteapta ca, pana la sfarsitul anului in curs, 90% dintre locuintele australiene sa detina conexiune la Internet.

Nielsen Media Research (NMR) este cea mai mare si cunoscuta companie de studiu de rating din lume, activand in peste 40 de tari.