Aceasta scadere este cauzata, in principal, de cresterea continua de care se bucura publicitatea online.

Industria de advertising in media scrisa s-a aratat mai puternica, pana iarna trecuta, in Statele Unite. Insa, cu cat nivelul economic a scazut, cu atat ziarele au cunoscut o scadere a castigurilor in sectorul publicitar, in ultimul trimestru al anului trecut – cand s-au inregistrat cele mai mari vanzari pe site-uri, datorate publicitatii online.

In acea perioada, venitul obtinut din publicitatea din mediile traditionale ale media a scazut cu 10,3%, fata de acceasi perioada a nului trecut, potrivit New York Times.

Citeste si:

Cele mai slabe cifre inregistrate in istoria publicitatii targetata in media traditionala s-au inregistrar in 2007.

De cealalta parte, castigurile obtinute din publicitatea de pe site-urile ziarelor a crescut cu 18,8%, chiar daca acest procent este unul din cei mai mici inregistrati in ultimii trei ani, cand se inregistra o crestere de 30% din publicitatea ziarelor de pe Internet.

Reclamele online au detinut doar 7,5% din venitul total obtinut din publicitatea din ziare, anul trecut, ceea ce demonstreaza faptul ca este nevoie sa mai treaca cativa ani pana ca digitalul sa subordoneze print-urile.