Activitatile cuprinse in acest proiect se vor desfasura sub umbrela unui concept de eveniment unitar - “Zilele Misiunea Casa in orasul tau”. Prima faza a proiectului va avea loc la Cluj in perioada 3-6 aprilie. Pentru componenta B2B a fost realizat un parteneriat cu Universitatea Tehnica din Cluj-Facultatea de Constructii, care va reuni studenti, companii locale de constructii, antreprenori, ingineri si arhitecti.

Pentru sectiunea de retail va fi organizat un show la Iulius Mall, unde vor participa toti cei care sunt interesati sau pasionati de domeniul constructiilor si amenajarilor interioare.

Conceptele creative pentru cele doua componente ale proiectului sunt patentate Babel Communications – “Lider Construct” pentru B2B si “O joaca pentru oameni mari” – retail.

“Am gandit proiectul pe doua linii de target pentru ca firmele care sunt in piata constructiilor sa poata accesa mai multe categorii de public printr-o actiune coerenta de comunicare, adresata pe de o parte mediului specializat, iar pe de alta parte persoanelor “de acasa” care intra ocazional in contact cu zona de constructii si amenajari. Evenimentele de acest tip asigura o vizibilitate excelenta in spatii urbane aglomerate dar si o credibilizare a marcilor, cu efecte pe termen lung datorita relatiilor de apropiere care se stabilesc intre branduri si public”, a declarat Mihaela Cirstea, director de evenimente Babel Communications. Companiile care vor folosi la Cluj noua platforma de BTL vor fi Henkel, Dacia Renault (cu Logan Pick-Up), Bosch si Schneider Electric.

Citeste si:

Formatul de eveniment de la Cluj va fi implementat si in alte orase mari din tara in care se inregistreaza o dezvoltare masiva a constructiilor, cu ajutorul companiilor din zonele respective si a mediilor universitare tehnice cu renume.

Investitia in acest proiect reconfirma pozitionarea Babel Communications ca agentie de publicitate specializata in domeniul constructiilor, urmarind ca pe langa proiectele dezvoltate pana in prezent, sa configureze noi produse care sa-i consolideze acest statut.

Compania a fost infiintata in 1998 avand printre clienti nume importante din sectorul constructiilor ca Henkel Romania, Policolor, Praktiker, Lasselsberger/Cesarom, Caparol-Daw Benta, Akzo Nobel, Arcelor Mittal Construction Romania, Bosch, Constam Grup. Agentia a gestionat in decursul celor 10 ani de prezenta activa pe piata romaneasca de publicitate, proiecte de comunicare importante si pentru clienti din sectoare non-constructii ca Acer, Scop Computers, Alexandrion Grup, Safilar/Sara Lee, Silca Oil/Gulf.

Platforma editoriala Misiunea Casa presupune productia unei emisiuni tv, o emisiune radio, o revista si un portal web. Din luna octombie a anului trecut, Babel Communications a lansat un nou produs editorial - Construction-Briefly.ro - care se adreseaza segmentului de business din domeniul constructiilor si imobiliarelor, fiind un agregator de informatii din domeniu, cu update zilnic.