Aceste stiri anunta o noua era in retail-ul american de muzica, declara Steve Knopper, reporter al revistei Rolling Stone.
iTunes a vandut mai mult de patru milioane de cantece, de cand s-a lansat in anul 2003.
Compania Apple s-a aratat “incantata” de rezultatele studiului NPD, dupa cum a spus Eddy Cue, vicepresedinte iTunes.
Totusi, in timp ce iTunes continua sa domine piata download-ului de muzica, apar tot mai multi competitori, atat in SUA, cat si in lume.
Reteaua sociala a MySpace este ultima venita in scena, care a lansat in aceasta luna serviciul online de muzica MySpace Music, in parteneriat cu trei jucatori majori din industria muzicala – Universal, Sony BMG si Warner.
De asemenea, eMusic si Napster sunt alti doi rivali ai companiei Apple.
Oferta MySpace va da utilizatorilor posibilitatea de a asculta videoclipuri sau sonerii de telefoane mobile, in mod gratuit, platind numai pentru ceea ce vor descarca de pe site.
Faptul ca iTunes a depasit Wal-Mart, devenind cel mai mare retailer de muzica din SUA, “releva un trend important pentru aceasta industrie”, este de parere Michael Gartenberg, business analyst la Jupiter Research.
“In plus, nu a trecut mult timp de cand Apple anunta cu mandrie ca se afla pe locul patru intre cei mai mari retaileri americani, si ca evolueaza rapid, catre locurile trei si doi”, a mai opinat Gartenberg.
Mai mult de 50 de milioane de utilizatori au folosit serviciile iTunes, de cand acesta s-a lansat pe piata americana, scrie BBC.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: