Maurice Levy considera ca modelele de business din industria de publicitate sunt depasite si au nevoie de schimbari pentru a face fata competitorilor mari ai internetului precum Google, Yahoo si Microsoft, potrivit Brandrepublic. De asemenea, el a mai afirmat ca cele mai importante sunt bazele industriei de publicitate.

"Cel mai bun model al industriei noastre este pus sub semnul intrebarii, modelul de azi nu mai este valid, nu mai este relevant. Rolul nostru va ramane in continuare puternic, ferm si esential, tot ce trebuie sa facem este sa ne adaptam", a declarat Maurice Levy, presedintele grupului Publicis.

In ciuda celor spuse despre marile incercari/provocari in fruntea industriei, a fost foarte clar ca Maurice Lavy nu fuge de gigantii digitali care sunt in permanenta competitie cu industria de publicitate.
El a declarat ca a avut un "respect deosebit" pentru aceste companii de internet, dar era ingrijorat de preluarea acestora de catre companiile de publicitate.

Aceste comentarii au venit dupa ce Levy a afirmat in ianuarie ca Grupul Publicis planuia sa faca un parteneriat cu Google si sa se foloseasca de creativitatea si know-how-ul tehnic ca sa beneficieze de pe urma clientilor.

Citeste si:

Martin Sorrell, Directorul General al WPP Group, care descria Google-ul ca "scurtul sfarsit al prieteniei si lungul sfarsit al dusmaniei" era de parere ca parteneriatul dintre Publicis si Google nu va avea efectul scontat.

"Ceea ce face Publicis reprezinta un fapt putin ingrijorator si anume ca nu au folosit tehnologia corect. Eu cred ca Maurice intelege suficient ce inseamna calcaiul lui Ahile cand vine vorba de tehnologie", a declarat Martin Sorrell, Directorul General al WPP Group.

Maurice Levy afirma in ianuarie anul acesta, ca agentiile de publicitate au nevoie sa dezvolte o intelegere mai profunda asupra tehnologiei, audientele petrecand mai mult timp cu jocurile video, telefoanele mobile si alte dispozitive noi.

Grupul Publicis ocupa locul I in Europa in industria de publicitate, la nivel mondial fiind al patrulea mare grup de comunicare din lume, grupul clasandu-se in SUA pe locul III. Acesta este prezent in 229 de orase din 109 tari si are in prezent un numar de peste 35.000 de angajati.