Aceasta schimbare este una de mari proportii si difera foarte mult de vechiul sistem, care controla intreaga activitate intreprinsa de advertiseri pe reteaua sociala.

Totodata, aceasta este si o reactie a MySpace la adresa publicitarilor, care doresc sa se foloseasca de aceasta comunitate online mai mult decat de o campanie de trei luni facuta in stil traditional.

Miscarea companiei “este un salt fundamental pentru modul in care vedem dezvoltarea acestui business”, a declarat Bryce Emo, vicepresedinte executiv al departamentului de vanzari MySpace.

“Ne dorim ca publicitarii si potentialii clienti sa detina controlul in acest spatiu, pentru a crea o relatie activa intre cele doua parti”, a adaugat Emo.

Ideea centrala a acestui demers o constituie eliminarea dificultatii utilizarii retelei sociale, care ar trebui, din contra, sa castige tot mai multi utilizatori, scrie AdAge.

In trecut, daca un marketer dorea sa-si lanseze brandul printr-un profil pe MySpace, trebuia sa treaca printr-o serie de procese dificile si era nevoit sa trimita designerilor retelei toate datele necesare pentru ca acestea sa poata fi introduse in sistem.

In plus, acestea trebuiau interpretate de catre programatorii retelei sociale, create, iar inainte de a fi introduse pe site, erau trimise inapoi advertiserilor, pentru confirmare.

La momentul actual, publicitarii vor avea acces la un sistem de instrumente ce le va permite postarea unor varii informatii, dar si crearea propriilor profiluri, dand marketerilor ocazia sa schimbe continutul paginii personale oricand doresc.

“Promoveaza eficienta si controlul creativ”, a afirmat Ian Schafer, CEO Deep Focus, o companie care a testat acest nou serviciu oferit de MySpace.

Citeste si:

Insa, ceea ce este cel mai important, noul program al MySpace ofera noi caracteristici retelei sociale si promoveaza ideea de dialog in cadrul site-ului.

Cei de la MySpace vor sa devina o noua sursa de venit pentru publicitari si marketeri, dupa cum enunta Emo.

Chiar daca acestia vor acorda advertiserilor toata increderea, totusi, vor continua sa monitorizeze profilurile brandurilor de pe site, potrivit AdAge.

Intrebati ce parere au despre actiunea MySpace, mai multe agentii interactive au sugerat ca este una destul de buna, din punct de vedere teoretic, dar au pus la indoiala relevanta pe care o are acest lucru asupra retelei sociale.

De asemenea, importanta site-ului a inceput sa scada, la fel si valoarea MySpace pe piata, tot mai multi utilizatori ai acesteia renuntand la ea in favoarea Facebook sau a altor social networking-uri.

Compania se declara, insa, destul de multumita cu pozitia pe care o detine pe piata (se situeaza in continuare pe primul loc in Statele Unite) si de numarul de utilizatori record pe care l-a inregistrat in luna martie a acestui an – 73 de milioane, dupa cum declara un purtator de cuvant al companiei.

“Competitia este sanatoasa pentru intreaga industrie”, a mai spus purtatorul de cuvant al companiei, subliniind faptul ca MySpace si-a “dublat, ca marime, cel mai apropiat rival”.

MySpace este un site unde utilizatorul isi poate edita un profil cu cele mai relevante informatii despre el, construindu-si in timp o retea din care vor face parte prietenii sai dinainte de intrarea in comunitatea online sau noii prieteni cunoscuti prin intermediul Internetului.