Directorii ziarelor din Statele Unite anticipeaza deja ziua in care periodicele si publicatiile nationale vor renunta la versiunile printate ale editiilor lor, dat fiind faptul ca acestea nu mai sunt la fel de productive, relateaza New York Times.

Pentru ziarele din Madison, Wisconsin, acea zi a sosit, sustin jurnalistii New York Times, acestea incepand sa fie inlocuite de aparitiile in varianta online.

The Capital Times, ziarul local din acest oras, a stopat, inca de la sfarsitul saptamanii trecute, realizarea editiilor printate, dupa 90 de ani de existenta in media traditionala.

Capital Times se va dedica, din acest moment, numai aparitiilor Web.

In ultimii ani de existenta, ziarul si-a pierdut din tiraj, fiind vandut in numai 18.000 de exemplare, fata de tirajul record din anii 1960, de 40.000 de publicatii zilnice.

“Ne-am dat seama ca audienta noastra a scazut prea mult, drept pentru care incercam sa devenim o publicatie relevanta. De aceea, vom merge mai departe si ne vom muta in spatiul digital, inaintea altora, desi acest nou trend este o tendinta generala la ora actuala”, a declarat Clayton Frink, editor The Capital Times.

Web editorii vor fi la mai mare cautare decat reporterii, sustin surse specializate citate de New York Times.

De asemenea, acestia vor opera impreuna cu editorii pentru inflorirea sectiunilor de cultura si divertisment.

Motivul pentru care versiunea online a ziarului este valida si promitatoare se datoreaza noii oportunitati de dezvoltare editoriala pe plan local: “daca exista o oportunitate de dezvoltare in mediul online pentru ziare, aceasta este locala”, sustine James L. Baughman, director al Facultatii de Jurnalism din Madison, Universitatea Wisconsin.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri