Grupul de comunicare Aegis Group plc a anuntat joi ca a acceptat sa achizitioneze compania romaneasca Tempo Media, pentru o suma nementionata, afacerea depinzand de primirea unor aprobari din partea autoritatilor de reglementare a pietei.
Tempo Media detine active de 1,3 milioane euro, conform unui comunicat citat de Reuters.

Tempo Media a fost creata initial ca divizia media a agentiei romanesti de publicitate Tempo Advertising SRL, una dintre cele mai importante companii de publicitate independente din regiune, afirma
comunicatul.

Dupa aceasta achizitie, Tempo Media va fi integrata in divizia Aegis Media, urmand a fi redenumita in Vizeum pentru a se alatura retelei Vizeum stabilite de Aegis in 43 de piete, de la lansarea din 2003.

Din portofoliul de clienti ai Tempo Media fac parte o serie de clienti internationali si locali precum Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance.

Romania devine, conform comunicatului emis de grup, o economie foarte importanta pentru sectorul publicitar.

Cheltuielile anuale pe publicitate au crescut de la 230 milioane dolari in 2003 la 690 milioane dolari in 2007, inregistrand o media anuala de crestere de 34%, scrie Reuters.

Conform estimarilor, rata de crestere se va mentine, piata urmand a depasi in 2009 nivelul de un miliard de dolari.

"Datorita populatiei si dinamismului economic, Romania devine una dintre cele mai importante piete pentru agentiile internationale de publicitate in regiunea Europei de Sud-Est. Achizitia ne intareste prezenta in Romania si diversifica portofoliul Vizeum in Europa", a declarat directorul executiv al Aegis, Robert Lerwill, citat de Reuters.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri