Tempo Media detine active de 1,3 milioane euro, conform unui comunicat citat de Reuters.

Tempo Media a fost creata initial ca divizia media a agentiei romanesti de publicitate Tempo Advertising SRL, una dintre cele mai importante companii de publicitate independente din regiune, afirma
comunicatul.

Dupa aceasta achizitie, Tempo Media va fi integrata in divizia Aegis Media, urmand a fi redenumita in Vizeum pentru a se alatura retelei Vizeum stabilite de Aegis in 43 de piete, de la lansarea din 2003.

Din portofoliul de clienti ai Tempo Media fac parte o serie de clienti internationali si locali precum Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance.

Citeste si:

Romania devine, conform comunicatului emis de grup, o economie foarte importanta pentru sectorul publicitar.

Cheltuielile anuale pe publicitate au crescut de la 230 milioane dolari in 2003 la 690 milioane dolari in 2007, inregistrand o media anuala de crestere de 34%, scrie Reuters.

Conform estimarilor, rata de crestere se va mentine, piata urmand a depasi in 2009 nivelul de un miliard de dolari.

"Datorita populatiei si dinamismului economic, Romania devine una dintre cele mai importante piete pentru agentiile internationale de publicitate in regiunea Europei de Sud-Est. Achizitia ne intareste prezenta in Romania si diversifica portofoliul Vizeum in Europa", a declarat directorul executiv al Aegis, Robert Lerwill, citat de Reuters.