Astfel, din persoanele trecute de 62 de ani, 75% dintre cei care utilizeaza Internetul sunt absoventi ai unei facultati, cel putin, si au un venit pe familie de 55.000 dolari (35.510 euro) pe an. De asemenea, 26% dintre acestia sunt angajati si 70% sunt casatoriti sau au un partener de viata, si cheltuie aproximativ 1.754 dolari (1.132 euro)/luna.
In schimb, doar 42% din cei care fac parte din aceeasi categorie de varsta, insa nu folosesc Internetul, au urmat o facultate. Acestia au un venit anual de 27.000 dolari (17.432 euro) si doar 13% dintre ei ocupa un loc de munca, pentru ca doar 48% sa fie casatoriti si sa aiba un vent lunar de 1.059 dolari (683 euro), potrivit eMarketer.
Seniorii utilizeaza Internetul pentru a tine legatura cu familia, dar si pentru a efectua cautari. In plus, un sfert dintre acestia folosesc spatiul digital pentru alte activitati, cum sunt platile bancare, iar o cincime dintre cei peste 62 de ani utilizeaza Internetul pentru a se juca.
Totodata, utilizatorii mai varstnici din Statele Unite sunt mai receptivi la reclamele online decat cei tineri.
De fapt, cele mai multe achizitii in mediul online au fost facute de cei cu varsta trecuta de 62 de ani, in domenii precum cel farmaceutic, al asigurarilor, calatoriilor si bunurilor de larg consum, relateaza eMarketer.
Marketerii au declarat ca cele mai importante segmente demografice din Statele Unite sunt asa-zisii boomeri (88%), urmati de generatia X si populatia latina (86%).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: