Astfel, cei cu varsta intre 18 si 34 de ani se uita la televizor, in medie, circa 3 ore si 40 de minute/zi si citesc ziare timp de 17 minute, asculta radio-ul aproximativ doua ore zilnic si utilizeaza Internetul doar 2 ore si 40 de minute.

In schimb, americanii cu varsta mai mare de 35 de ani si pana in 64 de ani urmaresc TV-ul 4 ore/zi si utilizeaza serviciile spatiului online doar o ora si jumatate, surprind cei de la Nielsen.

De asemenea, Internetul este mult mai des folosit de catre cei care au veniturile mai mari de 100.000 de dolari/an (64.766 euro/an), in proportie de 2 ore si 18 minute pe zi, comparativ cu numai o ora, cat sunt conectati online cei care au un venit anual de pana la 25.000 de dolari (16.191 euro).

Asadar, cu cat inainteaza in varsta si au un venit mai mic, dar si mai putine studii superioare, cu atat americanii se uita mai mult la TV si folosesc mai putin Internetul.

Cu toate acestea, timpul alocat de catre locuitorii Statelor Unite celor doua spatii este oarecum apropiat.

Citeste si:

In ianuarie 2008, timpul destinat vizionarii programelor TV a scazut, in timp ce Internetul a crescut, din punct de vedere al traficului obtinut.

In plus, un studiu separat, de la Jupiter Research, a raportat faptul ca populatia mai tanara a Statelor Unite ale Americii, cu varsta de pana la 24 de ani, foloseste indeosebi Internetul, decat se uita la televizor.

Totodata, consumatorii din Statele Unite cu varsta intre 25 si 44 de ani, dedica acelasi timp TV-ului si Internetului, pentru ca cei de peste 45 de ani sa se uite mai mult la televizor, potrivit eMarketer.

Totusi, nici unul din cele doua studii efectuate nu a relevat posibilitatea ca americanii sa faca doua activitati simultane, anume sa urmareasca programele televizate si sa fie conectati la mediul online, desi acest proces este unul destul de uzual, mai ales in randul tinerilor.

“Tinerii, in general, folosesc foarte rar un singur canal media. De cele mai multe ori, atunci cand sunt conectati la Internet, acestia au in fundal televizorul aprins sau muzica”, a declarat Debra Aho Williamson, senior analyst, eMarketer.