Darren Petterson a mai precizat ca Yahoo! are asteptari si in ceea ce priveste alocarea de bugete de publicitate. Principalele directii Yahoo! sunt fundamentate pe cei patru piloni, aplicati si la nivel international, ai gigantului media online: motorul de cautare, continut, personalizare (prin servicii precum Yahoo! Messenger) si localizare. "In ceea ce priveste localizarea, contam pe Bobby Voicu (community manager Yahoo! Romania) sa ne ajute sa cream o audienta si sa exploatam ceea ce ofera Romania", a mai spus Darren Patterson, citat de NewsIn.

Yahoo s-a dezvoltat organic in Romania care, la randu-i, are un potential mare de dezvoltare fiind in aceeasi zona cu Polonia si Turcia, a fost de parere Darren Petterson. Acesta a mai adaugat ca publicul romanesc e fidel serviciilor Yahoo iar advertiserii care aleg sa isi promoveze acolo produsele beneficiaza de capacitatea foarte mare a companiei de a-si cunoaste publicul.

"Stim cine si la ce s-au uitat acum 4 luni, stim cine se uita si la ce in prezent, putem sa facem predictii bune despre ce vor face in viitorul previzibil", a declarat acesta, in cadrul conferintei RoNewMedia.

Un alt avantaj al Yahoo! ar fi, sustine Darren Patterson, faptul ca prin Yahoo! Developers Network dezvoltatorii locali au posibilitatea de a dezvolta aplicatii adaptate publicului din Romania. Altfel, Yahoo! negociaza cu publisheri locali pentru diverse parteneriate privind content-ul viitorului

Citeste si:

Tot despre Yahoo a vorbit si Mihai Fanache de la Media Cafe. "Utilizatorii Yahoo! nu sunt neaparat teenagers, 70% dintre ei au peste 18 ani. Ratecard-ul mediu pe spatiile Yahoo este in medie cu 40% mai mic decat ratecard-ul mediu al retelelor locale", a declarat media director Media Cafe, Mihai Fanache.

Croatul Petar Pavic, head of R&D al grupului Europapress, si-a prezentat si el in cadrul conferintei, lucrarea "The Eastern Front: Fighting for new media revenue models in traditional media companies" si a dat cateva sfaturi celor care activeaza in domeniul media.

"Dublati numarul de oameni de vanzari pe online, editorii de stiri trebuie sa invete sa isi prezinte produsul, evitati canibalizarea print-online, publicati pe cat mai multe saituri posibile", a declarat Petar Pavic.

RoNewMedia se adreseaza directorilor de si dezvoltare, managementului companiilor, publisherilor, specialistilor in comunicarea pe canale newmedia sau in IT, consultantilor si specialistilor din agentiile de publicitate, carora li se vor oferi informatii cat mai practice despre cum se pot sa-si creasca cota de piata folosind canalele digitale.