Pe piata online intr-o continua dezvoltare, unde nevoia de informare este pe primul plan, domeniul financiar-bancar trebuie reprezentat cat mai bine. Astfel InternetCorp lanseaza Moneybox.ro primul portal de informatie financiar-bancara.

MoneyBox.ro isi propune nu numai sa prezinte zi de zi cele mai importante stiri din domeniul financiar-bancar, dar de asemenea sa ofere o posibilitate reala de informare pentru utilizator asupra produselor bancare disponibile in Romania. In cadrul portalului se incearca prezentarea unei palete cat mai largi de informatii, stiri, analize si interviuri din zona pietei de capital si a celei valutare, a oportunitatilor de investitii in instrumente financiare, a produselor financiare existente in Romania: credite, carduri, depozite, asigurari, leasing.

Site-ul a fost gandit pentru persoanele care sunt in contact sau pasionati de sistemul bancar si bursier din Romania, prezentand stirile de interes la cald, oferind analize pertinente si interviuri cu oamenii din sistem. De asemenea, tot aici pot fi gasite cotatiile actiunlor listate la Bursa de Valori Bucuresti si cotatiile Forex. Site-ul nu vrea insa se adreseze numai celor cu experienta in domeniul investitiilor, ci si celor care vor sa invete, prin intermediul tutorialelor, care descifreaza enigma din spatele investitiilor bursiere si in valuta.

Citeste si:

Moneybox.ro a fost gandit ca un portal de informatie financiar-bancara. Ne-am propus sa abordam intr-un mod cat mai profesionist acest segment si de asemenea sa adugam un plus de valoare informatiilor. Au fost gandite foarte multe feature-uri care sa completeze necesitatea de informare a targetului si in afara articolelor, analizelor si tutorialelor care le oferim zilnic. Unul din feature-urile acestui portal este ca oricine isi poate intocmi un portofoliu virtual, in acest fel stiind mereu ce se intampla cu titlurile de care este interesat, “ a afirmat Andrei Dutulescu, Project Manager al Moneybox.ro.

“Targetul nostru este ca in maximum trei ani MoneyBox sa fie recunoscut drept principala destinatie online pentru orice tip de resursa din zona financiar-bancara”, a declarat Mihai Seceleanu, Managing Partener – InternetCorp.

InternetCorp este reprezent pe multe dintre nisele cele mai atractive pentru advertiseri prin site-uri cu audienta mare, astfel incat domina la acest moment segmentele de Business Publishing Wall-Street, stiri generaliste 9AM, Lifestyle feminin Kudika, respectiv masculin Yuppy . In numai cativa ani de la lansarea primului site (9AM - noiembrie 2004), InternetCorp s-a impus rapid in topul preferintelor utilizatorilor romani de Internet, astfel incat la acest moment este, din punct de vedere al audientei site-urilor din portofoliu, cel mai important publisher online independent din Romania.