Google continua sa detina suprematia pe piata motoarelor de cautare din Marea Britanie, detinand, in luna aprilie a acestui an, 74,4% din cautarile efectuate pe Internet in cadrul site-urilor specializate, informeaza Brand Republic.
Compania a cunoscut in aprilie o scadere de doar 0,2% fata de luna precedenta, iar numele Google a devenit sinonim cu termenul “search” (“cautare”), clasand gigantul deasupra competitorilor sai.

Pe al doilea loc in topul efectuat de comScore se claseaza, in mod surprinzator, site-ul eBay, al carui trafic a crescut in aprilie cu 5,7%, fata de rivalul direct al Google, Yahoo, care a inregistrat o crestere in de 4,4%.

Procentajul care masoara numarul total de cautari efectuate in cadrul motorului Yahoo a determinat pozitionarea companiei pe locul trei in randul celor mai apreciate search-engine-uri din Marea Britanie.

Pe urmatoarea pozitie se claseaza Microsoft, cu o crestere in nivelul de cautari de 3,5%, si pe a cincea Ask, cu 2,7%, conform comScore.

Reteaua sociala Facebook se mentine in cadrul topului, cu un trafic in crestere pe luna aprilie de 1,7%, urmat de AOL (1,6%) si Rightmove (0,8%), pentru ca Bebo si Amazon sa se situeze amandoua pe al zecelea loc, cu 0,7%.

Cercetarea celor de la comSore mai releva faptul ca, de-a lungul lunii aprilie, s-au inregistrat 4,1 miliarde de cautari, iar utilizatorii de Internet din marea Britanie au efectuat, in medie, aproximativ 130 de cautari/persoana.

Astfel, Marea Britanie a devenit tara cu cel mai ridicat nivel de cautari desfasurate pe Internet din Europa.

Datele furnizate de studiul analistilor de la comScore exclud cautarile facute prin intermediul calculatoarelor publice, cum sunt cele de la Internet Cafe-uri, sau accesarile facute prin telefoanele mobile sau PDA-uri.






Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri