Mitsubishi Colt si Outlander au fost prezentate publicului prin doua campanii integrate care au ca obiectiv consolidarea imaginii de brand pe o piata extrem de activa.

Pentru campania “Play Colt” echipa Punct a propus o redefinire a grupului tinta astfel incat oferta speciala Mitsubishi Colt sa aiba un impact cat mai mare. Mesajul esential a fost generat in urma unei cercetari calitative realizate de departamentul de strategie, care a intervievat proprietari de Mitsubishi Colt.

Acestia au raspuns unui chestionar axat pe satisfactia la volanul unui Colt, in urma careia a rezultat o campanie emotionala care se concentreaza pe principalele atribute ale modelului, completate de oferta promotionala. Campania este sustinuta printr-un mix de media care are in vedere principalele obiceiuri de consum media ale publicului tinta.

Citeste si:

Agentia Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie. Aceasta colaborare va acoperi activitatile de comunicare de brand, precum si activitati de BTL, DM si interactive communication.

Infiintata in 1998, Punct Advertising este agentia de publicitate care asigura servicii de advertising development, creative communication, brand experience, media exposure, field & event marketing pentru mari companii nationale si multinationale. Alpha Leasing, Aviva, Dacia, Dero, Dr.Oetker, Hellmann’s, Panasonic, Rexona, Sunsik sunt cateva dintre marcile pentru care a conceput si implementat programe de comunicare. Meritele Punct au fost recunoscute trei ani consecutivi in cadrul festivalului de eficienta in publicitate Effie, agentia primind premiile Silver Effie si Gold Effie.