"Acest premiu este important si pentru ca arata lumii potentialul pietei romanesti si oportunitatile care apar intr-o astfel de piata aflata in plina evolutie, un context in care practic se poate intampla orice", au declarat Daniela Nedelschi si Jorg Riommi, directorii de creatie adjuncti Saatchi & Saatchi Romania.

Pe langa campania premiata cu bronz, Saatchi & Saatchi are si o lucrare castigatoare a unui certificat de finalist tot in cadrul categoriei Print pentru campania "Asterisk", realizata pentru Saprosan.

"Printul pentru Saprosan este de asemenea o realizare foarte importanta pentru ca aduce o solutie 'de sinteza' intr-un segment mai curand aglomerat vizual - eu sunt foarte atasat de acest print, poate si pentru ca este prima lucrare pe care am produs-o in Romania", a adaugat Jorg Riommi.

In fiecare an, competitia de la New York aduna si premiaza cele mai inovative lucrari de TV/Cinema, Print, Design, Outdoor, Mixed Media, Radio, Collateral, Interactive, Art & Craft si Student work si premiaza finalisti in aproape 300 de categorii.

Citeste si:

Festivalul de la New York se afla la cea de a 51-a editie si se sta sub tutela International Awards Group (IAG). Recunoscand cele mai bune lucrari, IAG premiaza industria de marketing si comunicare internationala printr-o serie de competitii anuale.

In fiecare an, juriul New York Festivals, format din grupuri conduse de catre un presedinte si din creativi premiati international, reprezinta un veritabil "who's who" al industriei de comunicare. Runda preliminara consta in alegerea castigatorilor finalisti, urmand ca, in runda a doua sa se decerneze trofeele (Bronzul, Argintul si Aurul), pe 30 iunie. Gala de acordare a premiilor a avut loc pe data de 30 iunie la New World Stages, intregul proces de jurizare desfasurandu-se online.

La competitiei New York Festivals s-au mai inscris agentiile McCann Erickson, Publicis, Graffiti BBDO si Leo Burnett.