Potrivit ultimelor date furnizate de Studiul National de Audienta (SNA), realizat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT), in perioada aprilie 2007 - aprilie 2008, cele mai citite cotidiane sunt Libertatea, Jurnalul National si Gazeta Sporturilor, care au pierdut insa din numarul de cititori.
Comparativ cu studiul realizat acum un an, pentru perioada 17 iulie 2006 - 15 iulie 2007, clasamentul a ramas aproape neschimbat, insa numarul cititorilor a scazut semnificativ. Libertatea a pierdut 72.000 de cititori ( de la 1.372.000 la 1.300.000), Jurnalul National 158.000 (de la 900.000 la 742.000) si Gazeta Sporturilor 60.000 (de la 738.000 la 678.000).

Potrivit datelor furnizate de Studiul National de Audienta, in perioada 23 Aprilie 2007 - 13 Aprilie 2008, primul loc in topul revistelor lunare pentru femei a fost ocupat de Unica cu 245.000 de cititori, Cosmopolitan cu 201.000 de cititori si Tabu cu 153.000.

In ultima vreme, tot mai multe reviste de scandal au aparut in presa scrisa din Romania, in topul celor mai citite reviste saptamanale de acest gen situandu-se Taifasuri cu 236.000, Story cu 159.000 si Star cu 153.000 de cititori, potrivit acelorasi date SNA.

Comparativ cu studiul realizat acum un an, in perioada 17 iulie 2006 - 15 iulie 2007, revistele din domeniul auto au inregistrat cresteri, revista lunara Auto Expert a crescut de la 131.000 de cititori la 132.000, Auto Motor si Sport de la 289.000 la 309.000 si Autoshow de la 115.000 la 130.000.

De asemenea, revistele de profil financiar au inregistrat si ele usoare cresteri, Banii Nostri ajungand de la 50.000 de cititori la 55.000, Saptamana Financiara de la 229.000 la 241.000, Business Magazin a ramas constanta, la 59.000 de cititori, iar Capital este singura revista care a inregistrat o scadere a numarului de cititori de la 293.000 la 243.000, ramanand totusi cel mai citit saptamanal financiar.

Din datele furnizate de SNA rezulta ca tendinta generala in presa scrisa este aceea de scadere a numarului de cititori pe editie fata de anul trecut, mai ales la cotidianele centrale, la revistele de sport, de programe tv si de amenajari interioare.

La revistele de programe tv, Pro TV Magazin a scazut de la 942.000 de cititori la 828.000, TV Mania de la 452.000 la 369.000 si TV Satelit de la 591.000 la 537.000. In cazul revistelor de amenajari interioare, Casa Lux a scazut de la 330.000 de cititori la 274.000, Casa Mea de la 302.000 la 272.000, in timp ce Caminul a crescut de la 121.000 la 126.000.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri