Start-up-ul urmeaza a fi lansat la sfarsitul lunii septembrie. “Va fi un business cu doi actionari-angajati si ne vom alege cate un super proiect in fiecare luna. Fiecare proiect va rezolva o problema de business a unui client, problema ce isi are rezolvarea printr-o solutie de comunicare”, ne-a spus Matasel intr-un interviu acordat dupa anuntarea plecarii din Leo Burnett.

Potrivit strategului, viitorul start-up va fi lansat impreuna cu un alt om de comunicare care a ales sa isi paraseasca compania. Surse din piata afirma ca viitorul partener de business al lui Matasel este Emilian Arsenoaiei, fost director de creatie la Leo Burnett, agentie pe care a parasit-o in urma cu patru luni pentru a se alatura Tempo Advertising.

Arsenoaiei a refuzat sa confirme informatia, precizand ca face inca parte din Tempo Advertising. “Ce pot sa spun e ca in contextul asta investighez tot felul de variante si solutii, iar conducerea de la Tempo stie asta. Nu am stabilit nimic clar, dar in acest moment exista doua alternative: sa nu se schimbe nimic si sa raman in Tempo sau sa fac o schimbare”, a spus creativul. “Decizia o sa fie publica, daca va avea loc”.

Citeste si:

“Nici nu infirm si nici nu confirm. O sa vorbesc dupa ce ma intorc din concediu”, a spus si Razvan Matasel, intrebat despre un posibil parteneriat cu Arsenoaiei.

Emilian Arsenoaiei si Razvan Matasel au fost colegi in cadrul agentiei Leo Burnett de la sfarsitul lui 2006 pana in aprilie anul acesta, perioada in care Arsenoaiei a fost co-creative director. In urma cu patru luni, Arsenoaiei si Adrian Preda, alt director de creatie din Leo, au parasit agentia. Ambii au intrat in Tempo Advertising, companie la care au devenit actionari minoritari.