De asemenea, participantii la acest studiu care au venituri mai mari de 100.000 de dolari anual sustin ca numarul de ore pe care il petrec in mediul online a crescut de la 10,7 la 22,1 de ore saptamanal, iar timpul dedicat vizionarii programelor televizate s-a redus semnificativ, de la 23,7 ore, dupa cum arata un studiu realizat in anul 2003, la 18,6 ore, in prezent. In plus, respondentii afirma ca si timpul alocat radio-ului a cunoscut o usoara scadere in ultimul timp.

Totodata, cititorii editiilor in print ale mass-media care detin un venit mai mare de 100.000 de dolari spun ca urmaresc, in medie, 15,3 publicatii tiparite, iar in 2003, numarul editiilor in print care erau citite de consumatori era de 15,1.

Spre comparatie, cititorii care au venituri mai mari de 250.000 de dolari
au declarat ca si acum, la fel ca in urma cu cinci ani, citesc la fel de multe publicatii (23,8 de ziare in print).

Revistele de business intampina, insa, anumite probleme, ca urmare a faptului ca problemele economice se intetesc, iar cititorii se gandesc de doua ori inainte sa achizitioneze noi reviste. De suferit vor avea in acest an si vanzarile de ziare, dar si vanzarea spatiilor publicitare din editiile tiparite – care va scadea, lunar, cu 7,42%.

Citeste si:

Totusi, problemele de ordin economic nu constituie un barometru pentru gradul de cumparare al publicatiilor tiparite din SUA, intrucat, pentru aceasta situatie, “nu poate exista decat un singur motiv de influentare – educatia. Iar americanii isi pot permite sa cumpere reviste”, dupa cum a declarat Ted D'Amico, senior vicepresedinte al departamentului de cercetare din cadrul companiei Ipsos.

Conform studiului, cele mai populare si, implicit, cele mai achizitionate reviste din SUA sunt People, National Geographic, Sport Illustrated, Time, Newsweek si Southern Living.

Mai mult, 40% dintre consumatorii de reviste au declarat ca utilizeaza frecvent telefoanele mobile pentru a accesa Internetul si editiile online ale revistelor preferate de ei. Iar cu cat veniturile pe care le au acestia sunt mai mari (depasesc 250.000 de dolari), cu atat creste si numarul utilizatorilor care folosesc dispozitive mobile pentru a citi reviste online.