ANRCTI a semnat contractul de creatie si productie pentru campania de informare referitoare la introducerea portabilitatii numerelor in Romania cu agentia Vitrina Advertising.
Pentru a creste gradul de informare a utilizatorilor de telefonie de pe piata romaneasca cu privire la avantajele portabilitatii numerelor, ANRCTI a decis lansarea unei campanii de informare la nivel national. Portabilitatea numerelor, care va fi disponibila in Romania de la 21 octombrie 2008, este un serviciu destinat utilizatorilor de telefonie care le permite acestora sa isi pastreze acelasi numar de telefon daca schimba furnizorul.

Scopul campaniei este acela de a informa un numar cat mai mare de utilizatori de telefonie fixa si mobila din Romania despre posibilitatea de a-si schimba furnizorul pastrandu-si numarul de telefon, despre avantajele portabilitatii si despre conditiile in care se porteaza numarul. De asemenea, prin aceasta campanie se va promova pagina web dedicata initiativei ANRCTI, www.portabilitate.ro, pagina care va permite localizarea numerelor portate.

Pentru a alege compania care sa furnizeze serviciile de creatie si productie de materiale publicitare, ANRCTI a organizat un concurs de idei la care au fost invitate sa participe noua agentii de publicitate selectate pe criteriul experientei anterioare in campanii de informare publica si campanii sociale. Cinci dintre aceste agentii au participat la pitch.

Agentiilor li s-a solicitat prezentarea unui concept creativ care sa poata fi concretizat in materiale publicitare pentru diverse mijloace de comunicare in masa si care sa transmita cat mai eficient si unui public cat mai larg mesajul „Portabilitatea permite schimbarea furnizorului de telefonie cu pastrarea numarului de telefon”. Pentru ca publicul tinta este format din toti utilizatorii de telefonie fixa si mobila, fiind astfel un public foarte numeros si divers, ANRCTI a mai solicitat agentiei si elaborarea unei strategii media care sa asigure un impact cat mai mare al campaniei.

Pentru a selecta cu maxim de obiectivitate si transparenta agentia cea mai potrivita, propunerea castigatoare a fost decisa in urma evaluarilor unei comisii formate din specialisti in comunicare din ANRCTI si principalele companii de telefonie fixa si mobila din Romania: Cosmote RMT, Orange Romania, Romtelecom, Telemobil, UPC Romania, Vodafone Romania.

Punctajul maxim a fost intrunit de agentia Vitrina Advertising, care a propus o campanie de televiziune, radio si internet, axata pe ideea „numarul tau de telefon e o parte din tine”. Campania va fi demarata dupa lansarea portabilitatii si va dura doua luni.

Infiintata in 1992, Vitrina Advertising este o agentie full service cu sediul central la Cluj si o reprezentanta proprie in Bucuresti. Printre clientii agentiei se numara Real, Metro, Iulius Group, Rombat, AstraZeneka, Banca Transilvania, BT Asigurari, Medcenter.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri