“Marketingul mobil ofera un canal de comunicare propice dezvoltarii unei relatii personale intre companii si publicul tinta. Data fiind rata mare de raspuns si targetarea foarte precisa a clientilor, campaniile de comunicare pot castiga un grad foarte mare de eficienta. Cu toate acestea, exista si provocari carora specialistii trebuie sa le faca fata, iar evenimentul isi propune sa ofere solutii punctuale si informatii pertinente legate de cum putem sa transmitem mesaje despre brand, produse sau promotii direct catre consumatorii dificil de atins – in special grupul de varsta 18-34 de ani”, afirma Cristian Manafu, Managing Partner in cadrul Evensys Consult.

La conferinta vor participa specialisti romani si internationali din domeniu, care vor oferi celor prezenti informatii utile despre cum mediul mobil poate fi folosit precum un instrument de comunicare, de educare sau de interactionare.

Evenimentul se adreseaza oamenilor de marketing din companii care vor sa descopere cele mai inedite si utile canale de atingere a audientei, dar si furnizorilor de servicii de marketing mobil si dezvoltatorilor din acest domeniu.

De asemenea, in cadrul conferintei va avea loc o sesiune speciala, intitulata Mobile Ideas, deschisa tuturor dezvoltatorilor si furnizorilor de solutii mobile. Acestia vor avea ocazia sa-si prezente ideile si proiectele, in orice stadiu de dezvoltare ar fi acestea. Totodata, sesiunea se bucura de participarea unor companii din Europa Centrala si de Est, care isi vor prezenta propriile aplicatii si proiecte.