Potrivit purtatorului de cuvant al Microsoft, Frank Shaw, sfarsitul reclamelor cu Jerry Seinfeld era planificat cu mai mult timp inainte si nu a fost provocat de reactiile critice cu care s-au confruntat cele doua spoturi. “Am spus tot timpul ca aceasta este o campanie de teasing. Ne pregatim pentru etapa urmatoare. Acesta a fost planul de la bun inceput”, a spus Shaw, citat de Los Angeles Times.

Spoturile, realizate de agentia Crispin Porter + Bogusky, promoveaza nu numai sistemul de operare Windows, ci reprezinta si o reactie la campania “I’m a Mac, I’m a PC” a celor de la Apple, unde Microsoft este prezentat drept un brand plicticos si depasit.

Seinfeld, care ar fi primit 10 milioane euro pentru rolul sau in cadrul campaniei, a fost un star al anilor ’90, iar folosirea lui ca imagine a Microsoft in 2008 transmite ca brandul fondat de Bill Gates este depasit, sustin criticii.

Potrivit Valleywag.com, Microsoft urmeaza sa anunte maine faza a doua a campaniei sale, etapa in care se va renunta la comic. Cu toate acestea, s-ar putea ca Seinfeld sa colaboreze in alte moduri cu Microsoft, a spus purtatorul de cuvant Frank Shaw. “Oamenii ar fi fost mai fericiti daca toata lumea ar fi iubit spoturile, dar ne asteptam si la asta”.