Cu noua campanii nominalizate si sase campanii premiate, Rogalski Grigoriu a reusit sa demonstreze ca ingredientul de baza al succesului in PR este constanta, spune Eliza Rogalski, managing partner al agentiei. “Sunt foarte mandra de colegele mele, care s-au mobilizat de fiecare data absolut exemplar, s-au coordonat singure fara prea mult ajutor din partea mea. In al doilea rand, este meritul clientilor cu care am avut intotdeauna o chimie extraordinara, care au avut curajul de a investi si a culege roadele acum, in seara asta”, a spus, pentru Wall-Street, Eliza Rogalski (foto).

Agentia saptamanii: Rogalski Grigoriu

Agentia saptamanii: Rogalski Grigoriu

Editia din acest an a PR Award a premiat 11 agentii de PR, in opt categorii de concurs. La categoria “Comunicare corporatista”, Vitrina Advertising a primit distinctia Golden Award for Excellence pentru campania “Cel mai mare mall din Romania”, realizata pentru Iulius Mall. La aceeasi categorie au fost decernate trei premii de argint pentru campaniile: “Un brad pentru toti romanii”, realizata de Rogalski Grigoriu PR pentru Millennium Bank, “Campanie impotriva pirateriei” - McCann PR pentru Microsoft Romania si “Toata lumea vine la Pamuk”, campanie realizata de Editura Curtea Veche.

La categoria “Comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitatilor
” a fost oferita o singura statueta, din aur, agentiei Saatchi & Saatchi PR pentru campania “Managementul crizei: Inchiderea fabricilor Bunge Interoil Oradea si Unirea Iasi”, cleint Bunge Romania.

Lowe Public Relations si Unilever South Central Europe au castigat un Golden Award for Excellence la categoria “PR pentru Marketing”, pentru campania Rexona “Transpiratia strica reputatia”. Acelasi premiu a fost acordat si agentiei Rogalski Grigoriu PR pentru “Baneasa Shopping City – cel mai asteptat fashion mall din Romania”.

La aceeasi categorie au fost acordate trei premii de argint agentiilor McCann PR – campania “Bookfest 2008. Cartile au raspunsuri”, client Asociatia Editurilor din Romania; Pleon Graffiti - “Pepsi Light: Dani, vino acasa dupa meci!”, pentru PepsiCo Beverages International si Grey Romania, pentru “Lansarea cosmopolis, primul oras european din Romania”, client Opus Land Development.

La categoria “Comunicare interna”, singura statueta de aur a fost acordata agentiei The Practice, pentru campania “Familia – Campanie interna de rebranding a companiilor Domenia Credit, Motoractive Leasing si Estima Finance sub GE Money”, client GE Money.

Tot pentru comunicare interna au fost premiate cu argint Tempo Advertising si Rogalski Grigoriu PR, cu campania “Tempo upbranding”, si Petrom si Ogilvy Group pentru “Ce-i mai bun in noi. Valorile si Codul de conduita Petrom”.

Citeste si:

Vitrina Advertising si Rombat au castigat un Golden Award for Excellence la categoria “Responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate”, pentru campania “Atinge Polul Pozitiv in Comunicare”.

La aceeasi categorie, Rogalski Grigoriu, Tuborg Romania si Selenis au castigat un Silver Award for Excellence pentru “Umbrela Verde”. Argint au castigat si The Practice, pentru campania “Bucurestiul respira”, client Carpatcement Holding, si Henkel Romania, pentru “Politia Verde a Copiilor”.

La categoria “Organizatii non-guvernamentale. Societate civila”, au fost premiate cu aur GMP PR si Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS) – campania “Dragoste fara griji”, si Habitat for Humanity Cluj – campania “10 locuinte intr-o saptamana, 10 familii, un nou inceput”.

Campania “Vreau in clasa a noua!”, realizata de The Practice pentru World Vision Romania a fost premiata cu argint la aceeasi categorie. Silver Award for Excellence au castigat si organizatiile Transparency International Romania – “Campania Nationala Anticoruptie” si Junior Achievement Romania, cu “Junior Achievement Week – Investeste in Educatie”.

La categoria “Buget -, Creativitate +”, GMP PR a castigat aur, cu campania “Zidul Indiferentei”, pentru Fundatia Sensiblu. Rogalski Grigoriu PR a castigat doua statuete de argint la aceasta categorie, una pentru “Iesirea la rampa”, client Asociatia Euridio, si cealalta pentru “Olimppici la asigurari”, client Interamerican.

Juriul a acordat si doua premii speciale: “Special Award for Communicating the Values of Civil Society”, agentiei Millenium Communications pentru proiectul “Gala Societatii Civile” si agentiei GMP PR pentru campania “De ce iubim Bucurestiul”, client apa Nova.